ciprian muntele

love is in the air

Posted by muntele on November 10, 2008

nu m-am batut cu nimeni de multa vreme, cam de prin scoala generala, din cauza/datorita ochelarilor si a miopiei mele. daca mi-i sparg, am pus-o, toata lumea devine frumoasa si buna, macar pentru vreo cateva zile.
dar de inteles, eu ii inteleg pe cei care se bat. sentimentul e divin, dupa cum se si poate vedea.

6 Responses to “love is in the air”

  1. Marius said

    Ai dreptate

  2. muntele said

    stiu, trebuia sa ma fac popa.

  3. Marius said

    Fa-te macar calugar šŸ˜›

  4. cristiana said

    normal ca e o senzatie divina, nu stii tu ca “bataia e rupta din rai”?

  5. letitzia said

    da, grecii s-au luat primii de armeni. nu ca ar mai conta.

    e stupid.

    dar grecii, ca grecii, s-au scos….

  6. muntele said

    s-au scos pe dracu, cum ar veni.

Leave a comment