ciprian muntele

Ulker Alles!

Posted by muntele on September 4, 2007

mă mai bucur de ultimele ore de libertate, de după guerrillă,sunt în zona de no men’s land,perioadă în care las filmele să vină la mine.
ultimul venit, de mi-a umplut camera de bucurie, este “head on”, pe numele lui de mamă “gegen die wand”-regia fatih akin. de la hagi şi galatarasay încoace, nu ştiu ca turcii să mai fi produs ceva atât de bun.
after laughter (wendy renee)-adică piesa de mai jos- cred că e singurul pasaj în engleză din tot filmul.printre cele mai bune.pasaje. şi filme.

8 Responses to “Ulker Alles!”

  1. Chipmunk said

    :)))))))))

    asta-i un film cu calin gheorghe?

  2. ciprian muntele said

    glumeţule!

  3. Chipmunk said

    tzule ,tzule dar is o glumeatza ;))
    si nu stiu cum de nu te-ai gandit 😛

  4. ciprian muntele said

    e, uite, acu eşti prea serioasă. 🙂

  5. Chipmunk said

    imi lipsea zambetul tau ;))

  6. ciprian muntele said

    ei,mai devreme am exagerat eu puţin. 🙂

  7. eugens said

    e f bun filmul, mi-a placut la nebunie

  8. Zoe said

    ..si care e legatura cu calin gheorghe?

Leave a comment