ciprian muntele

răspunsul, prieteni, e vărsatul de vânt

Posted by muntele on August 28, 2009

de ieri am trecut aproape cu totul pe stânga. scriu cu stânga, mănânc cu stânga, fac duş cu stânga, deschid uşile, mângâi pisica, plătesc, beau şi telefonez cu stânga. am mâna dreaptă complet damblagită, însă partea bună e că am scăpat de ghips. deşi, cumva, mi-aş fi dorit asta. vedeţi voi, am 30 de ani, dar niciodată nu am avut nimic rupt. e frustrant, mai ales când eşti ochelarist. plus că nici bolile copilăriei nu le-am făcut. rujeolă, varicelă (vezi titlu), rubeolă, nimic. sunt foarte complexat din punctul ăsta de vedere.

iar la întrebarea, firească, pusă de mulţi dintre cei cu care am vorbit ieri, cum e posibil să te accidentezi în halul ăsta mergând pe o alee complet liberă?, am un singur răspuns. e foarte posibil acest lucru, mai ales dacă în timp ce pedalezi te uiţi să vezi de ce lanţul de la biciletă loveşte schimbătorul de viteză.
am fost aseară să fotografiez banca. sau, mă rog, locul gol rămas în urma smulgerii ei din ţâţâni. ghinion. era la loc, sudată. 😀

sper că imaginile sunt edificatoare.

ps. deşi a durat puţin, zborul a fost foarte mişto. nu, nu mai vreau. :))

111

112

24 Responses to “răspunsul, prieteni, e vărsatul de vânt”

  1. Catalina said

    Desenezi dragut cu stanga. :))

  2. muntele said

    dacă ai şti câte ciorne am stricat!!! 🙂

  3. Si eu care te tot invitam pe la munte cu bicicleta… iar tu nici in oras nu te descurci >:)

  4. muntele said

    îmi fac şi eu încălzirea, mă.

  5. cayetan a said

    eu tot nu pricep. carevasazica, te îndreptai spre poza de jos, dar din nu stiu ce motiv, ai dat în marşarier şi, cu viteză maximă, ţi-ai luat vărsat de avânt către bancă? cum naiba?

  6. muntele said

    poza de sus şi poza de jos sunt aceleaşi. doar că în momente diferite. before and after.

  7. neagrigore said

    care dintre ele? ma refer la schimbator. Eu unul, tot nu inteleg care a fost cauza. Nu de alta, dar nu as vrea sa mi se intample si mie cand sunt pe bicicleta.

  8. muntele said

    am intrat pe alee luând curba, eram cu privirea în jos, mă uitam la lanţ în timp ce mergeam cu viteză destul de mare. cu privirea periferică am văzut un drum liber. dar mi-au scăpat băncile. o iau ca pe o lecţie bună.

  9. alina_pro said

    deci nu vii acum la sibiu la concurs?
    pff

    tineretul din ziua de azi…

  10. dicles said

    steti nebuni, lasati naibii vehiculele pe 2 roti.

  11. muntele said

    alino, nu-mi zi că tu vii.

  12. Radu said

    mamele lor de cookies. insistente mai sunt.

  13. muntele said

    ha?

  14. twinkle a said

    ar trebui să-ţi faci prietene printre doctoriţele de la camera de gardă. cred că le ştii deja numele.

  15. Niji said

    Diseara vin la tine, să-ţi tuf una în frunte. Mai spui ceva de mine.

  16. neagrigore said

    now I get it, şi mie mi s-a mai întâmplat să privesc în gol … dar prefer să o fac pe kiseleff 😀

  17. bine că pui umbre la săgeţi şi sânge deloc.
    cu cine-o mai intra pe blogul tău, sfinte ştefan.

  18. LaLa a said

    ciprian, dar acum acum ce mănînci?

  19. Sper să cazi să-ţ rupi gâtu. Mama voastră de biciclişt.

  20. Niji said

    axl, cum era cu sonarul ăla?

  21. acuma nici nu mai poa’ să scrie episodul doi de durere.

  22. Petru said

    Daca tot faci totul cu mana stanga, s-ar putea sa te intereseze sa arunci o privire la mine pe blog.
    Insanatosire grabnica !

  23. DoDu said

    Da directele de dreapta cu ce mana le dai?

  24. ab said

    Bai, Munte, tu sa fi sanatos! Macar de acum inainte. Oricum, cand pedalezi si cand scoti apa din fantana… nu te mai uita la lant 🙂

Leave a Reply

 
