ciprian muntele

lăsaţi gunoaiele să vină la mine

Posted by muntele on August 24, 2009

este fascinant câte ciudăţenii poţi aduna la o ecologizare pe munte. şi când spun munte mă refer la zone în care nu urci decât la pas şi cu un consum excesiv de sare şi grăsimi. nu ştiu ce-i mână în luptă pe oamenii ăştia, dar credeţi-mă pe cuvânt, sunt mulţi. îs vii şi se-nmulţesc.
dacă la ecologizarea de anul trecut am găsit un sutien, chiloţi bărbăteşti cu un tampon în el, un ditai şurubul cam de un kilogram, o jumătate de uşă de frigider, o minge de baschet sau o găleată, anul ăsta am găsit o bucată de şină de cale ferată, un fier de călcat, o uşă de cuptor, un braţ dintr-un cuier de lemn şi, inevitabil, chiloţi de damă. asta după ce, la prima ecologizare, în piatra mare, am găsit o geamandură la cota 1600.

ce e şi mai interesant e că de trei ani facem curat pe aceleaşi trasee şi de fiecară dată strângem zeci de saci cu gunoaie. anul ăsta am fost 28 de oameni şi am strâns 75 de saci. pe sub telecabină, pe sub telescaun şi pe drumul de vară de la cabana mioriţa în jos e acum curat. cât de cât. anul viitor vor fi, din nou, gunoaie. şi mă gândesc, da’ oare de ce să ne mai chinuim, nu mai bine îi împuşcăm?

————————————————————————————
enjoy the photos

i can fly! i can fly!!!
IMG_3621

cine zâmbeşte de dimineaţă înseamnă că a prins loc în personalul de şase şi-un sfert.
IMG_3627

nu toţi sunt la fel de norocoşi
IMG_3639

“visam că eram la munte şi mă fugărea un pet”
IMG_3640

mirror, mirror on the wall
have I got it?
IMG_3643

poveşti din tren
IMG_3663

cipicu, cipicu! mergem la munte!!
IMG_3673

iarbă prin păăăăr, naaa naaa nnaaa
IMG_3709

nu ştiu pe ce ar trebui pus aici focusul. pe ochlearii libelulă? pe faptul că în spate e mitică popescu? nu ştiu. chiar nu ştiu.
IMG_3710

speechless
IMG_3722

turişti de ziua a 6-a
IMG_3723

greu, tată, greu!
IMG_3728

da’ şi ce frumos!
IMG_3737

japonezul din mine nu putea rata momentul.
IMG_3739

our new friend
IMG_3748

cu capul în nori
IMG_3756

au, au, au, sufleţelul meu!
IMG_3758

ok, ne liniştim
IMG_3766

bunoacă pe munte. iar tipa e chiar simpatică. o cunosc.
IMG_3772

şi-ncepe deranjul
IMG_3779

ce muşchi ai, papine. nu ştiam
IMG_3781

take my hand, lead me home
IMG_3788

vino mamă să mă vezi/ cum lucrez la spaţii verzi
IMG_3787
IMG_3791
IMG_3793
IMG_3799
IMG_3811
IMG_3805

cuier
IMG_3807

şi totuşi, toţi oamenii ăştia vin, an de an, pe cheltuiala lor, să strângă gunoaie.
cam atât am avut de zis.
IMG_3816
IMG_3817

a, ba nu. mai e ceva. una auzită în tren, la întoarcere, la unul dintre controlori. “după medici, noi suntem cei mai corupţi oameni din românia.” şi vorbea serios. 🙂

37 Responses to “lăsaţi gunoaiele să vină la mine”

  1. dicles said

    primu!

  2. muntele said

    pentru noi, tu vei fi mereu primul, dicles :))

  3. licurici said

    heeei, tu muncişi ceva sau fuseşi doar responsabilu’ cu pozele? 🙂

  4. muntele said

    cineva trebuia să ţină şi biciul, nu?

  5. licurici said

    oare de ce nu mă mir? 😀

  6. muntele said

    da, dar e vorba de biciul fermecat. a făcut minuni. 🙂

  7. licurici said

    aaaa, „acel“ bici? se acceptă atunci 😀 😀

  8. carmen said

    ce fetze aveti!

  9. muntele said

    ce weekend naşpa ai avut!

  10. dicles said

    ce de civili…

  11. Radu said

    Nu i-ati facut vant aluia cu motorul? Macar asa poate-si dadea seama ca n-avea ce cauta acolo, fiind un fel de, cum ii zice… parc national.
    Macar o poza din spate, cu nr de inmatriculare.

    Ma bucur c-ati mers, imi pare rau ca n-am fost cu voi.

  12. mushe said

    Am uitat sa zic – la plita aia de aragaz se asorta o oala pe care am gasit-o o rapa mai jos. In ea era si o cutie turtita de Bergenbier, probabil gatisera niste pui in bere, in telescaun.

  13. transp said

    of
    frumoşi sunteţi, bă

  14. muntele said

    transp, toate, dar toate pozele le-am făcut cu gândul la tine. 🙂

  15. Felicitari!

  16. Da, dom’le, fusă fain. Ş-am o febră musculară, olelei! ceva de speriat. Ciudat e că de data asta nu e de la ridicat pahare. Sau mă rog, nu numai de la ridicat pahare.

    Sunt foarte mulţumit de mine.

  17. Twinkle, amintindu-şi de unu' care filosofa pe drumul de vară, a said

    reproduc: ” unii fac gunoaiele şi alţii le strâng”. aşa e şi nu-i nicio ruşine. de fapt, e o mândrie pentru mine că am ajuns deja la a doua ecologizare. table de pe case, găleţi de metal, plite de aragaz vreo doo şi un colţ de prindere de la calea ferată cu tot cu şuruburi (mi-a luat ceva timp până m-am prins ce era drăcovenia asta). în rest, escaladat râpele după peturi părăsite şi singuratice, voie bună, vreo doo bidoane albastre (nu m-am prins cu ce fuseseră dar într-unul era şi o cutie de bere) în care era să donăm piciorul unui Călin, oase rupte şi febre musculare 🙂
    Mulţumesc, Muntele, pentru şansele astea 🙂 >:D<

  18. ….

    -De unde or fi astia ?!?!…. De unde sunteti, mama???
    -Din Bucuresti!
    -E, lasa, ca tot voi le-ati facut!

    ….

    Multumim pe aceasta cale pentru oportunitatea de a trai in romania, si dorim si doamnei vanzatoare de la ghereta cu suveniruri carpatine (gen poze cu dracula din tineretzea-i), sa se umple de turisti bucuresteni ca si pana acum, si sa ii mearga afacerea chiar mai bine si cand va avea ceva in plus sa isi ia familia pentru un weekend, de la cota 2000 in jos, pe sub telescaun… a mai ramas destul acolo pentru 10 ani de ecologizare…

    in alta ordine de idei:
    pentru mine a fost extraordinar!

    La anu’ plantam copaci!

  19. strelnikov said

    asa si de fapt dc strangeti voi gunoaie? whats the purpose?

    btw cool pics.

  20. andutza said

    Super! Nu aveti voi nevoie de “Bravo!”-ul meu, dar nu ma pot abtine!! Anul viitor vin si eu!

  21. muntele said

    @strelnikov – pentru un loc mai bun în lumea de apoi. 🙂

  22. karma, baby!

    :))

  23. strelnikov said

    good answer.

  24. Vernica a said

    Oameni buni, mă. Oameni!

  25. Iulia are idei şi a said

    Muntele, mă laşi să pun bule pe poze şi să le dau pe forum?

  26. Alina Pro said

    Felicitari!Sa stiti ca sambata trecuta am strans si eu cutiile de bere de sub pat, am aruncat gunoiul de pe langa tomberon in tomberon. Deci am ecologizat cat am putut. Si nu m-am ratacit, dreapta fie-mi calea si de-acum incolo:)
    Felicitari inca o data!

  27. artistu said

    NU vreau sa fiu rau si nu vreau sa par HATER. Pentru ca ecologizari pe munte am facut si eu si acum cand mai ajung pe munte nu ma intorc never fara o punga plina. Insa fara AMENZI frate, grataragii si pantofarii le vor arunca linistit, ca stiu ca vom veni noi “gunoierii tampiti”! Deci in opinia mea astea trebuiesc impreuna cu autoritatile locale si cu promisunea ca vor exista acele amenzi si in realitate, nu numai pe hartie sau in anunturile de pe panouri! 😦

  28. Ai uitat de “fripturisti”…
    Pe de-o parte ai dreptate. Oamenii trebuiesc educati! Dar daca amenda (educatia, corectia) nu vine, nu inseamna ca tre sa ne complacem si sa asteptam dupa autoritati, doar pt ca asa stau lucrurile. Atitudini refractare sau desconsiderante …. lasa-le sa curga…(vezi mai sus).

  29. muntele said

    @artistu
    deşi pare inutilă munca asta cu strâns gunoaiele prin munţi, te asigur că nu deloc aşa. în ultimii 10 ani, în munţii din românia s-au strâns mii de tone de gunoaie. dacă nu ar fi existat voluntari care să facă asta, am fi vorbit azi de o groapă de gunoi de dimensiuni uriaşe. oameni care au tăcut şi au făcut. că aşa ceva nu e deloc suficient, corect. dar asta e deja o altă discuţie.

  30. Ai inceput sa scrii foarte bine cu stanga, muntele!

  31. ,a said

    şşşşt, bate cu creionul pe taste :). portrete când faci?

  32. Iulia a said

    mai sus e de la mine.
    eu scriu cu stânga când oboseşte dreapta. în ultima vreme, destul de des. e bine.

  33. bă, tu te-ai dus de fapt să faci poze.

  34. ora25 said

    cât de frumos! mulţumesc! o să strâng şi eu mizeria altora, gândindu-mă că şi alţii strâng în urma mea mizerii de care poate nici nu-s conştientă.

  35. […] Planuri: sîmbăta, o tură prin Bucegi pusă la punct de către Marius și duminica acțiunea de ecologizare pusă la punct de Ciprian Muntele. […]

  36. Dani said

    DA….felicitari…daca as fi pt o zi presedinte te-as….. premia:)

  37. […] acum doi ani: https://muntele.wordpress.com/2009/08/24/lasati-gunoaiele-sa-vina-la-mine/ […]

Leave a Reply

 
