ciprian muntele

the fucking miracle from the 34th apartament

Posted by muntele on August 6, 2009

ea este noua noastră colegă de apartament. are de toate, dar mai ales o energie care ne depăşeşte pe toţi, iar la primul pipi a nimerit direct la ţintă. ceea ce ne-a făcut să respirăm uşuraţi. doar că îi lipseşte ceva. un nume. vă băgaţi? că dacă ne place şi-l alegem dăm o sticlă de vin. 🙂

1
IMG_3369

3

71 Responses to “the fucking miracle from the 34th apartament”

  1. Catalina, gandindu-se cu drag la pisicii ei de acasa a said

    Sa va traiasca pufoasa.
    I think her name is “aaawww”.

  2. muntele said

    ai greşit proprietarul :))

  3. Alex said

    Eu propun “Fluffy”!

  4. cayetan a said

    ultima foto e genială. e de o zi la voi şi deja ştie să pozeze în studio? manechin s-o faceţi!

  5. Dacă era motan, propuneam ”Maximilian”.
    Dar aşa, zic să-i spuneţi Ingrid, că tot o faceţi star 😀
    Ingrid, de la Ingrid Bergman.

    …am o fixaţie zilele astea.

  6. Ciocio said

    sigur e fată? eu propun ingmar, de la ingmar bergman. că-mi place cum sună ingmar.

  7. Da, sună unisex, ceea ce e ok.
    Dar pentru a evita eventualele dileme şi dubii legate de identitatea sexuală, zic să vă decideţi de la început ce e.

  8. Bubu.

    deşi n-am înţeles nicodată nevoia oamenilor de a da nume animalelor.

  9. adriana said

    ‘sand’. sau ’34’. sau ‘red’

  10. eu propun ca numele ei sa fie “Salatica”, dar s-o strigati Taifun.

  11. muntele said

    mie îmi place până acum ingrid. ioanei, nu. damn.

  12. carmen said

    am doua nume si amandoua u legatura cu ultima poza. deci: ori limba, ori chili. (are limba ca un ardei iute)
    chili e si unisex si e si foarte al pisicii pe care mi-o arati tu in pozele astea.

  13. ii place ioanei hildegard?

  14. Vernica gandindu-se la viitorii puiuti a said

    Hăh, dacă tot o faceţi celebră, de ce nu “Edith”?! Pe româneşte Edit. Nu de alta, dar s-ar putea să vă cânte încântător mai ales când e plictisită…

  15. În ritmul ăsta ajungeţi cu ea la Brunhilda :))

  16. carmen said

    pai si brunhilda ce-o sa zica cand o s-o vada? crezi ca o sa o ia ea acasa?

  17. Catalina, gandindu-se cu drag la pisicii ei de acasa a said

    Walpurgia

  18. schumitza said

    deci ce e pana la urma, motan sau pisica? oricum eu am un nume cat se poate de unisex: Zuma.
    dupa ce stabiliti ce e mai vin cu sugestii

  19. muntele said

    Walpurgia? alintă-l tu aşa vreo două zile pe felix. şi vezi dacă mai poţi să te uiţi apoi în ochii lui. 🙂

  20. muntele said

    e o ea. aşa mi s-a spus din mai multe surse, n-am verificat personal.

  21. Ei, drăcia dracului…
    Eu vreau să-i dea un nume de doamnă. Doamnă ca şi caracter, adică. Neapărat.

    Ceva în genul Josephine de Beauharnais, alintată Josie.

  22. muntele said

    haricleea darclee. sau hortesia papadat bengescu. alintată Pufy :))

  23. eu as zice rubla. like the russian currency. parca arata putin a rusoaica. sau tamara. dar pronuntat ca sa sune a “tomorrow”. 🙂

    sau pentru a-i asigura o batranete respectabila nominal, ii puteti zice ionescu, balcescu, simionescu, si atunci cand se va transforma intr-o doamna ii ziceti dna ionescu, balcescu, simionescu. 🙂

  24. Georgiana said

    Portocala. E asa de dragutaaaaa…Da de ce nu mi-ai zis ca vrei un matz, ca eu mereu am de dat..Iar pozele sunt f faine.

  25. muntele said

    luka_gi: pe ea o doare la bascheti, doarme cu labele incrucisate
    luka_gi: doarme ca un om

    luka_gi: zuma nu e jocu ala cu bilute colorate?
    Ciprian Muntele: ba da

    Ciprian Muntele: carla bruni?
    Ciprian Muntele: sau grace
    Ciprian Muntele: grace de la grace mugabe, soţia preşedintelui din zimbabwe
    luka_gi: carla
    luka_gi: dada
    luka_gi: carla
    luka_gi: carla bruni

    Ciprian Muntele: rămâne carla?
    luka_gi: carla
    luka_gi: da
    luka_gi: tuturor in casa ne place carla bruni?
    Ciprian Muntele: da, clar(a)
    Ciprian Muntele: no, bine. hă. ce tare, mă duc să-mi iau o sticlă vin.
    luka_gi: buuuuuuuuuuun
    Ciprian Muntele: aşa să-i rămâie numele. amin. sper să nu mă strigaţi de-acum prin casă nicolas

  26. Să ne chemi la tăierea de moţ!

  27. cayetan a said

    chitrosule, tot ţie! n-ai da şi tu de băut la alţii, neam!

  28. diamaria99 said

    eu zic sa ii puneti Kucky.

  29. Iulia a said

    să vă bucuraţi de pufuleaţă. e o miţi superbă. noroc!

  30. droso said

    Pe sistemul “- Cum se zice corect, funicular sau furnicular? – La ce?”, acuma, cand te mai cu strig “Pisi”, cine raspunde?

  31. droso said

    * “cand te mai strig cu”, emotiile..

  32. muntele said

    felina din mine :))

  33. Ana said

    Sa va traiasca :).

  34. muntele said

    la cum se agită, aş zice mai degrabă că noi să-i trăim.

  35. Catalina, gandindu-se cu drag la pisicii ei de acasa a said

    Felix raspunde la “porcule!”. 🙂

  36. jinxie said

    eu propun Kissy… pe romaneste Chisi…de la “ba, chisica, treci aici!”

  37. elfish said

    kafka. asa mi-ar fi placut sa o cheme pe una din pisicile mele (ele n-au avut niciodata nume si acu e dubios sa le pun).
    sa-ti traiasca!

  38. licurici said

    ar fi trebuit să o cheme Marie, în cinstea ăsteia mici de mai jos, că seamănă un pic:

  39. licurici said

    ps: evident, Marie pronunţat graseiat. e o rafinată, ce naiba! 😀

  40. ce nume naspa! carla e un nume foarte urat, ce’aveti?:((
    spuneti-i numai bruni.

    eu “carla” n-o s-o strig.

  41. anne a said

    a. e nume de cal carla, de-aia.

    de cal, ba. ce naiba.

  42. transp said

    lu pitu îi place carla
    da nu-i ziceţi şi lu aia mică, german, organized

  43. muntele said

    anne, s-a scumpit kilu de cartofi în germania?

  44. muntele said

    licurici, după ce îmi reinstalez uindousu, am să aflu cum e cu marie. 🙂

  45. anne a said

    ie uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

  46. chuck norris said

    varvara
    sasha
    shura
    mariosha
    dunya, dunyasha.

  47. chuck norris said

    Yelena.

  48. licurici said

    eu zic să faceţi bileţele cu toate numele propuse şi să trageţi la sorţi.

    ps: fără carla, că e naşpa, după cum bine zice anne. e nume de piţipoancă.

  49. anne a said

    multumesc de sustinere, licurici!

  50. licurici said

    😉

  51. muntele said

    mulţumesc de susţinere, licurici! niieeee…

  52. licurici said

    anne. am învins!!! tocmai am aflat că numele va fi schimbat. ne ştim!! 😀

  53. muntele said

    staţi liniştite. sunteţi doar două picături dintr-un ocean. revoltat, ce-i drept.

  54. licurici said

    picăturile care contează 😛

  55. muntele said

    să nu vă ia valu.

  56. licurici said

    ţi-i ciuuuuudă 😀

  57. anne a said

    care conteaza, bine punctat!

    cel mai mult ma bucur pentru puiul asta de pisica.

  58. muntele said

    voi două aveţi ceva în comun foarte important. sunteţi prietenele mele.

  59. Liana said

    Tii, și eu tot de ieri m-am procopsit cu o lipicioșenie dintr-asta. I-am zis Zuza.

  60. luka_gi e ioana?

  61. Ghici cine said

    Zombie.

  62. Ghici cine a said

    Zombie. Şi s-a terminat daravela. Ştergeţi-l p-ăla de mai sus.

  63. muntele said

    zombie a devenit între timp.

  64. Tot eu am said

    Zombie O. Zombie, Zombie Refrigerations.

  65. Druida a said

    Au dreptate fetele cu Marie! 🙂 Si sa nu spui ca n-ai vazut ‘Pisicile aristocrate’, uf!

  66. cayetan a said

    premiu pentru miracolinda: http://taceriferecate.blogspot.com/2009/08/premiu.html

  67. muntele said

    şi eu acum ce fac?

  68. Adriana said

    Mie imi place “Blixa”… 😛 Asa i-as zice.

  69. mits said

    Reply to 67.
    “nu uita sa ii dai apa de baut si mancare de mancat”. Pisicii as in (cum o cheama pana la urma?)

  70. mirciusx said

    Pisicile raspund la cuvintele care contin o combinatie de litere cu o tonare mai inalta la pronuntie…asa ca, degeaba ii puneti nume x,y,z…ca o sa ramana doar in carnetul de sanatate.
    Ale mele au x nume, insa tot la Piiiitzziii raspunde mai des, iar intamplarea face sa si mai vina uneori, cand nu e lenesa sau sa scoata un mieunat de plitiseala…sau doar casca! Macar reactioneaza cumva :))
    Carla nu e nume de cal :)) Cel putin peultimul meu caine asa se numea si era o femela ciobanesc german de o frumusete aparte…

  71. Niji said

    70 de comentarii????? e bun. merita pisica aia si o suta.

Leave a Reply

 
