ciprian muntele

ecologizare – varianta finală

Posted by muntele on August 5, 2009

mi-au fost suficiente două zile să-mi dau seama că varainta cu microbuzul nu e bună. iar traseul pe care îl alesesem din padina s-ar putea să ne fi pus în dificultate. aşa că am simplificat totul. va fi şi ceva mai ieftin. şi sigur şi mult mai pitoresc. mergem cu trenul. şi nu cu orice fel de tren, ci cu personalul.
aşadar, se pleacă sâmbătă din gara de nord cu personalul de 6 şi 13. (cine vrea o oră de somn în plus are accelerat la 7.30, dar din experienţă ştiu că cei care aleg varianta asta au să afle cât de nebănuite sunt căile somnului. plus că pierd socializarea de început. oricum, fiecare alege.)
in sinaia, avem a urca apoi până la 2.000 cu telecabina. şi de data asta fără a plăti ceva. iar de la 2.000, joc de glezne, care poate, eu nu, că am încă piciorul luxat. dar cred că o să facem din nou traseul de acum doi ani, adică pe platou până la cruce.  şi înapoi.

sâmbătă seara vom găta toate sticlele cu ţuici, vişinate şi pălinci, vom bea mult vin, vom goli tăvi cu mâncare, ce va fi acolo să na na na, na na na, na na na, şi dacă o să fim suficient de simpatici sunt convins că are să vie ursul şi anul ăsta pe la noi. iar duminică rămâne cum am stabilit, coborâm cu telecabina până la 1.400, de aici ne lăsăm rucsacii în telecabina spre sinaia, iar noi ne lăsăm în voia sfinţilor petu şi pavel care ne vor arăta, după miros, calea cea dreaptă a ecologizării.

a, şi vreau în continuare confirmări pentru camere. aia de 12 e deja plină.

64 Responses to “ecologizare – varianta finală”

  1. “na na na, na na na, na na na” – asta-i susanne vega, nu?

  2. muntele said

    ce rapid eşti.

  3. shumudica a said

    mi-ar placea dar nu mai promit nimic

  4. muntele said

    ştii că vine şi mihai, da?

  5. hai Timisoara!

  6. ab said

    ma enerveaza un lucru. pe id-ul meu de mess, am primit un mass care anunta un mass viitor despre ecologizare. Apoi dintr-o cunostiinta comuna cu cel ce mi-a fost prieten de cand mancam din acelasi mic la fun, aflu ca s-a stabilit ce asteptam sa aflu in acel mass. Adica pe 23 august. Informez lumea, nu multa, dar buna, stabilim si punem la cale. Azi primesc mass: s-a modificat traseul de sambata si mai mult, care traseu!? Nevermind. Ma duc sa adun singur hartii. In mod evident prea multa organizare strica si dezorganizeaza.

  7. muntele said

    sunt convins că dacă ai să citeşti cu atenţie ai să înţelegi ce anume s-a schimbat. pe bune că e simplu. 🙂

  8. muntele said

    ps. hai timişoreana!

  9. Iulia a said

    am început vişinata fără voi. da’ cred că mai rămâne până pe 22 🙂

  10. transp said

    bă, roagă-te sa nu beau vinu’ ăla pentru ziua ta

  11. 2nash said

    Muntele, io nu mai stiu ce camere mai erau disponibile, ma ajuti un peu?

  12. TRANSP A said

    să se înţeleagă că eu tot merg.

  13. TRANSP A said

    şi mi-au mai dat vin, deci cadoul ăla e tot în grafic.

  14. Vernica, gandindu-se si razgandindu-se a said

    Chiar asa, cum era cu camerele disponibile? Adica eu unde incap? 😀

  15. Druida a said

    Uf, sint extrem de neserioasa, dar si mai extrem de ramolita, mai nou! Am uitat complet ca am o invitatie anterioara pentru week-end-ul respectiv, la o aniversare+inaugurare de casa noua, oameni pe care nu i-am mai vazut de mult! ‘Anterioara’ as in ‘invitatie ferma’, ca si de ecologizare stiam de ceva vreme, ce-i drept…

    Asa ca scuuuzeee… ramine pe data viitoare, again!

  16. muntele said

    2nash, scuze de întârziere. zi, cum stăm?

  17. catalina said

    iar te duci sa faci mizerie?:P)

  18. catalina said

    ecologizare la stikle cu tuica:))

  19. this is going to be nice.
    http://blog.ecoassist.org/?p=638

  20. muntele said

    vorba lui muşe, bătaie pe gunoaie.

  21. Alina Pro said

    Confirm: anul asta nu ma mai pierdeti. Pacat 🙂

  22. Iulia a said

    ce locuri mai sunt libere la cabana?

  23. muntele said

    momentan am luat camera de 12, una de 5 şi una de 4.

  24. Iulia a said

    planul cu ceaunul la munte nu mai sta in picioare. e voluminos si greu.

  25. Iulia, cu gandul la pisoi, a said

    ce faceţi cu piticoata? o luaţi cu voi?

  26. Mihai a said

    Nu stim daca piticoata vine, dar cu siguranta o sa avem un pui de cocker(auriu) cu noi. Il cheama Athos si e o jucarie vie !

  27. Iulia, vorbind cu doi prieteni, a said

    mai sunt locuri? s-ar putea să mai vină 2 persoane.
    cum facem cu biletele? îşi ia fiecare?

  28. muntele said

    pentru tren, da. îşi ia fiecare. cât despre locuri, da, mai sunt, dar să-mi dai de veste când se hotărăsc.

  29. Florina&Calin said

    Salutare, ne-am hotarat! Vrem o camera cu pat dublu sau, daca nu se ezicsta asa ceva, atunci cu 2 paturi

  30. Iulia, dupa ce a vorbit cu prietenii, a said

    Calin si Florina sunt oamenii de care ziceam. ii luam cu noi, da? si spune-le, te rog, cum le-ai rezervat locurile.
    multumesc

  31. Iulia cu ochii lipiti la servici dar cu mintea treaza, a said

    cum facem cu manusile? am auzit ca avem saci de-acolo

  32. muntele said

    cum mănuşile facem că o să avem.
    cât despre camera cu două paturi, sunt două variante. una la 110 lei, cu baie înăuntru. iar una la 90 de lei cu baie pe hol.

  33. Calin, stand stramb dar judecand drept a said

    la 110 lei sa fie.

  34. Iulia descifrând ce a zis Muntele şi tot venindu-i greu să înţeleagă, a said

    te rog eu să traduci ce ai zis despre mănuşi. pe cuvânt că înţeleg şi că “da, avem deja”, şi că “nu, o să aducă fiecare”.
    asta e, poate acum am ochii limpezi şi mintea înceată 🙂

  35. muntele said

    am scris eu aiurea. ziceam că o să avem.

  36. Iulia mulţumind, a said

    m-am lămurit. camera de 12 are şi baie sau e pe coridor?

  37. muntele said

    pe hol.

  38. dicles said

    stie cineva daca care mai e treaba?

  39. Calin, dormind pe el a said

    Umm… deci… poftim?

  40. transp a said

    să se înţeleagă, eu încă vin.

  41. muntele said

    🙂 mâine dimineaţă voi suna pe absolut toată lumea de care ştiu eu că vine. scuze că nu am răspuns punctual la ce s-a scris pe blog.

  42. Mai ofer o varianta de urcare pentru sambata…. bicicleta…
    sambata la acceleratul de 7.30 si apoi Sinaia – DN1 – DN71 – Cabana Cuibul Dorului – Muntele Paduchiosu – Saua Dichiu – Saua Laptici – Piatra Arsa… aproximativ 20km

  43. Calin a said

    Ar fi fain la pedale dar hai sa ne gandim si la urmatoarele:

    1) Avem toti biciclete?
    2) Fetele pot pedala atata? Ar insemna aproximativ 2 ore de pedalat si nu numai la plat, ci si urcus…
    3) DN1 este suprapus cu E60, ori circulatia bicicletelor pe europene este interzisa –> Houston, we have a problem!;
    4) Ok, am fentat politia cu bicicletele pe european, suntem cool. Avem loc unde sa le parcam? Ne vom strange, totusi, cativa…

  44. 1) fiecare vine cu bicicleta lui (daca are)+ ca sunt si centre de inchiriat in Bucuresti sau Sinaia
    2) oricine poate pedala atat, daca isi doreste si are putin antrenament (adica daca a mai facut ture de peste 20-30 km offroad)
    3) nu am intampinat probleme cu politia din Sinaia (nici intre Posada si Comarnic sau intre Timisul de Jos si Predeal)
    4) le parcati unde vreti… eu nu raman sus peste noapte… cobor sa prind tren de intoarcere in Bucuresti

  45. Calin a said

    Personal, nu recomand parcurgerea unui traseu mai mult sau mai putin off-road cu o bicicleta de inchiriat; probabil ca se poate face, nu contest, dar eu unul am o retinere;

    Stiu ce inseamna 20-30 de km de off-road, poate fi obositor pentru unii, mai ales pentru cei fara antrenament…

    Eu am zis dpdv legal. Cunosc cazuri de ciclisti care au fost opriti pe DN1 tocmai pentru ce am zis mai sus.

    Cu parcatul, intr-adevar, cred ca ne putem descurca cumva.

  46. Din cate stiu eu legea spune ca nu ai voie sa utilizezi drumul european “daca exista o varaianta ocolitoare (sau o alta varianta)”.
    Daca acela este singurul drum nu cred ca are dreptul sa te amendeze.
    Sunt constient ca nu ei voie cu bicicleta pe drumurile europene dar eu merg si imi asum responsabilitate.

  47. Calin a said

    Asa stiam si eu dar nu stiam exact pentru situatia in care nu ai alta varianta. 🙂

  48. …suntem in grafic….

  49. […] ridicăm biclele şi acasă. PS: despre ecologizare aveţi informaţii aici ecologizare – varianta final? ciprian muntele __________________ Each to_day is better than […]

  50. 2nash said

    Rahat cu perje, eu nu cred ca mai pot veni!!! 😦

  51. muntele said

    să-mi spui unde laşi ţuica aia în gară. să merg s-o iau. ca să te iert.

  52. Calin a said

    Ture In Muntii Bucegi – Forum Ciclism.Ro spus

    august 20, 2009 la 10:03 am
    […] ridicăm biclele şi acasă. PS: despre ecologizare aveţi informaţii aici ecologizare – varianta final? ciprian muntele __________________ Each to_day is better than […]

    Niji?

  53. muntele said

    e de-a noastră. 🙂

  54. Calin a said

    Salut Niji! C_man aici! 😀

  55. Hai bre C_man… matale nu esti om… ma faci sa dau explicatii… cand tu citesti si ciclism.ro !?

  56. Niji said

    Excelent!! :))))
    C_Man, nu erai banat forever?

  57. Calin a said

    @Marius Scarlat: Well… am renuntat si la citit ciclism.ro din anumite motive binestiute de catre membrii forumului. Prefer http://www.ciclismamatori.ro, e mai ok din punctul meu de vedere 😉

    @Niji: Ba da, ban-ul dat la oferta de catre cine mi l-a dat este permanent. Paguba-n ciuperci 😛

  58. catalina said

    Mihai a spus
    august 14, 2009 la 10:04 am

    Nu stim daca piticoata vine, dar cu siguranta o sa avem un pui de cocker(auriu) cu noi. Il cheama Athos si e o jucarie vie !

    TREBUIE SA I PLATITI LUI MITRUT DREPT DE AUTOR PT NUMELE CAINELUI:))

  59. Andrei sorbind ouzo dintr-o nuca de cocos A said

    Va urez distractie placuta, mahmureala usoara si forta cat incape.nu am crezut ca am sa ajung vreodata sa imi doresc sa strang gunoaie atat de mult pe cat mi-o doresc acum. Va salut pe toti (cunoscuti si necunoscuti) si sper sa ne vedem curand.

  60. muntele said

    da, mergem în tarcău. 🙂

  61. catalina said

    anul viitor o sa trebuiasca sa ti iei singur o camera cu 5 paturi.pt mostenitorii lui “s-ar cotai”:))

  62. Iulia, numărându-şi oasele rupte şi muşchii întinşi, a said

    fu bine. ceva rezultate pune Muntele… şi pozele, cine are, cine n-are, cu premii, fără, să vedem ce isprăvi au făcut oştenii lui pe 23 August.

  63. Calin, zacand lat pe scaun a said

    Pentru schimb de poze: calin.pirlog@yahoo.com
    Pozele mele vor fi disponibile vineri seara…

  64. Calin a said

    Am poze, cine vrea? calin.pirlog este userul de yahuhu mess…

Leave a Reply

 
