ciprian muntele

preview

Posted by muntele on July 31, 2009

după multe, multe ezitări, acum e sigur, va fi ecologizare. luni vin cu informaţiile complete. pe care, din fericire, le şi am. 🙂 let’s samba!

IMG_3335 copy

15 Responses to “preview”

  1. lala a said

    dadada. tot ce spui e baloane de savon.
    ştiu pentru că am citit semne, imagini.

  2. muntele said

    eu am să te aştept mereu aici, să ştii.

  3. david said

    Dar de data asta ne-ar trebui si o mitraliera de caciula.

  4. muntele said

    să înţeleg că veniţi şi anul ăsta. ceea ce mă face să ţopăi de bucurie, dar numai pe piciorul stâng, dreptul e luxat.

    ps. vedeţi că anu ăsta urcăm din padina.

  5. david said

    Sub alt format. Interesant e ca eu si sor-mea suntem.
    Totusi sper ca data ecologizarii sa nu se intercaleze cu alte iesiri.nu-mi place sa aleg din doua una.

  6. muntele said

    va fi pe 23. luni o să găseşti aici toate datele. şi să ştii că îmi doresc enorm să nu trebuiască să alegeţi.

  7. dicles said

    o sa curatam gunoiul?

  8. Cougar said

    avem să-l despieliţăm.

    bă, ăsta
    cum urci tu, mă, pă munte, cu picioru’ aşa?
    te tranşăm ca să te cărăm cu noi.

  9. muntele said

    sincer, nu ştiu.

  10. david said

    Padina> adica pe la bolboci? mmm… cam autostrada p-acolo. Oricum,ne bagam,potzi conta pe noi. Astept luni sa aflu mai multe.
    ps: Salutari Cougar, si celorlalti amici.

  11. transp said

    io n-am spus nimic aici?
    vin!

  12. lala a said

    să vezi facem urcuşu fără ciprian.
    care va dirija din portavoce, de la poalele muntelui.
    “you missed a spot! yes, you! no, not that! that too!”

  13. 2nash said

    Deci, ne bagam. Decat!

  14. Catalina, mancand de zor covrigi a said

    Si io.

  15. Twinkle, făcând faţă cu greu căldurii, a said

    subscriu. anul ăsta fac traseu.
    am o idee… aducem ceaunul? foc de tabără, o mâncărică a la Găbiţu, o mămăligă, o chitară sau mai multe 🙂

Leave a Reply

 
