ciprian muntele

încă un final de weekend

Posted by muntele on July 20, 2009

Copy of IMG_3304 copy

28 Responses to “încă un final de weekend”

  1. Niji aka Doina said

    la multi ani tu

  2. muntele said

    doiniţî, ia zi, ai prins buchetul?

  3. papinu' said

    Daca l-a prins doar nu o sa ne spuna noua.
    Pe de alta parte, un weekend cu adevarat fierbinte 🙂

  4. Ana said

    Ceaunul domn’le, ceaunul a fost de baza. Aia e sticla care s-a plimbat ulterior?

  5. muntele said

    una dintre ele. cum, de altfel, sticlele din imagine sunt doar unele dintre ele. 🙂

    doamne, ce beţivăneală! ce depravare! ce haos! ce ceaun! ce mişto a fost!

  6. că eu am râs şi am cântat încontinuu, bănuiesc că toată lumea a observat. crecă n-am fost aşa fericită în viaţa mea:))

  7. muntele said

    cred că acum îmi dau seama că mi-ai făcut cel mai mare bine din ultima vreme. şi anume, faptul că nu mi-ai spart ochelarii. îţi mulţumesc. 🙂

  8. Mary said

    ;;)

  9. transp said

    da, uite, lu mary nu i-a plăcut 😛
    La Mulţ
    cât de mişto a putut să fie, mă… 🙂

  10. muntele said

    tu îţi dai seama că mai sunt unii care stau acum pe plajă şi ne beau tot vinul?

  11. Ana said

    Niste tarani.

  12. muntele said

    mai ales unul dintr ei.

  13. Ana said

    Cioban.

  14. uite si ceaunu’ :)) =))

  15. Niji aka Doina said

    Hai hai … să ştiţi că fratele meu a avut o nunta foarte frumoasă! Şi eu am băut, da? Şi am şi mîncat, şi dansat. 😛

    Şi-s nişte jivine în bucătăria noastră … o fi pozna lu’ andi.

  16. Druida said

    Raportez: 24 de ore intr-un univers paralel, cu extraterestri minunati si peisaje SF! O bucatica din mine ramine intotdeauna acolo, dupa plecare…

  17. radu said

    sex, drugs and mamaliga…

  18. Ioana said

    A fost si mamaliga?

  19. muntele said

    Au fost şi drugs?!?

  20. dicles said

    viata e frumoasa, pacat ca trebuie si traita.

  21. 2nash said

    Mda, sunteti niste depravati fericiti… Las’ ca vine ea ecologizarea si va pun sa-mi povestiti!

  22. Ana said

    Dicles dixit.

  23. Catalina, desfacand bagajele a said

    Frigarui cu legume si cu White Russian a la Ciocio et Oae. EH? D-astea n-atz avut.

  24. ni, ho, gne, uăă, boală.
    tre huoă gheee gno, hă.

  25. muntele said

    ni, mă, ghiavole, pă tine te-o muşca’ tăunu?

  26. Cătălina, făcându-şi ordine în casă şi în viaţă a said

    A fost frumos. Puţin, dar frumos.

  27. lala a said

    vai. ce mi-am amintit. uitasem.

  28. Twinkle a said

    că depravarea a fost mai mare după ce aţi plecat voi. cot la cot cu natura. se va face repetir.
    p.s.: încă n-am recuperat ce-am lăsat pe-acolo şi nici ceaunul.

Leave a Reply

 
