ciprian muntele

o problemă tehnică

Posted by muntele on July 16, 2009

am devenit posesorul acestui obiect. unul pe cât de straniu, pe atât de fascinant. şi vreau să-l conserv. numai că habar n-am cum. e un pantof uitat pe plaja de la vadu. demoralizat de timp, vreme şi scoici.
în primele zile în care l-am ţinut pe balcon am crezut că îmi cade varul de pe pereţi. o duhoare made by glina. între timp s-a mai potolit. şi vreau să-l păstrez forevăr. dar cum??? pe bune, e o întrebare serioasă.

IMG_3146

31 Responses to “o problemă tehnică”

  1. Dark said

    fa-i o baie in lac.
    adica lac de podele.

    n-o sa mai miroasa si o sa stea frumos conservat.

    sau pune-l intr-un borcan din ala cu gura mare si pune-i capac.si borcanu’ la orizontala, ca la corabiile’n sticla.

  2. muntele said

    baie? păi şi dacă dau cu o pensulă, ce-are? tre să mustească lacu’ pe el?

  3. Ana said

    Eu as combina cele doua solutii. Adica lacuire (baie de lac, nu-mi imaginez cum ai putea sa folosesti pensula fara sa desprinzi cel putin o parte din scoicareala) + nisip in sticla + bocancul si capacul borcanului mascat cu ceva din frunze de tresie uscate legate cu niste funii pescaresti. Cred ca ar iesi un obiect decorativ de exceptie.

  4. muntele said

    asta cu pantofu’ în borcanu’ cu nisip îmi place. deci trebuie nisip.

    ps. şi borcan?

  5. Ana said

    IKEA.

  6. anne a said

    mai intai arunca-l in tigaia cu ulei incins, vezi daca mai iese ceva carnita din cochilii.

  7. muntele said

    viaţă grea în germania, ă?

  8. anne a said

    e vorba mai degraba de filosofia neirosirii.
    tu stii ce buni sunt melcii? poate si scoicile.

  9. Ana said

    Si mormolocii…

  10. muntele said

    mda. în fond, cea mai mare bucătăreasă din ţară a fost… radu anton roman.

  11. Catalina, terminând de gătit pentru drumeţi şi pregătindu-se să citească La Medeleni, a said

    Există şi spray-uri cu lac sau cu fixativ de păr. Şi măcar ştii că stratul va fi cât de cât uniform.

  12. muntele said

    pam-pam. şi unde, bănuiesc că tot în ikea, nu? 😀

  13. Ana said

    Vai ce HORROR e simley-ul ala 😐

  14. Ioana said

    Fixativ daca vrei ti-l dau pe al meu, ca deh…eu nu prea mai am la ce-l folosi 😀

  15. muntele said

    ioană, tu adă pepenele pe care l-ai promis.

  16. Catalina, relaxandu-se oleaca a said

    Nu. Cred ca gasesti si in Brico/ Praktiker/ etc.

  17. anne a said

    daca tai mult usturoi si nu te speli pe maini imediat, degetele ti se lipicesc.
    e si ala un fixativ, si-asa vrei sa acoperi aroma de scoica.

  18. formol? 🙂
    /shark

  19. lala a said

    băăăăi. scoicile alea le-ai făcut din săndăluţele mele?
    măăăi…

  20. mits said

    intr-un acvariu. de sticla, gen…
    La multi ani cu intarziere! (de la caldura mare moncher)

  21. muntele said

    vive! 🙂

  22. :)Da, poti cu vernis, lac. Vernis spray. Gasesti si la galerie la hanul cu tei. Sau cumperi o pensula moale, etc.

  23. muntele said

    booooon. asta cu spray-ul cred că e cea mai plauzibilă. tenks.

  24. douaceaie said

    God, e incrdibila chestia…nu am mai vazut asa ceva.

    NOU! INTERVIU JPG de aseara NIGHTWISH; PAIN & SUBSCRIBE .ArtMania Poze, Interviu Exclusiv Pentru DouaCeaie Blog: My Dying Bride, Tristania, Nightwish, Opeth: http://douaceaie.wordpress.com/2009/07/18/artmania-poze-interviu-exclusiv-pentru

  25. douaceaie said

    eu zic sa il lasi intr-un acvariu de apa..

    NOU! INTERVIU JPG de aseara NIGHTWISH; PAIN & SUBSCRIBE .ArtMania Poze, Interviu Exclusiv Pentru DouaCeaie Blog: My Dying Bride, Tristania, Nightwish, Opeth: http://douaceaie.wordpress.com/2009/07/18/artmania-poze-interviu-exclusiv-pentru

  26. Niji aka Doina said

    Muntele nu a menţionat un lucru foarte important. Această capodoperă a fost descoperită de JE.

    Nu-l da cu lac. Lacul crapă peste un an sau doi. Ia altă soluţie pentru forever. Nu ştiu care.

  27. muntele said

    ai venit tu şi ai distrus tot.
    a, şi să-mi aduci ceva bun de la tine de-acasă.

  28. Ana said

    Lacul de tip spray se aplica intr-un strat foarte subtire, nu cred ca crapa, nu e ca la mobila.

  29. coincidentele ma-sii. intru eu azi pe gugl, dau sarci artmania, gasesc un blog despre, al cui crezi? al lui douaceaie, pe care, desigur, il gasesc acum aici, la tine pe blog. de doua ori in aceeasi zi, in doua locatii care aparent nu au nimic in comun. treaba-i asta?

  30. muntele said

    eu nu reuşesc să citesc corect din prima douaceaie.

  31. douaceaie said

    de ce??? te duce altundeva cu gandul :))

Leave a Reply

 
