ciprian muntele

what a wonderful day, vive la france & hai cu weekendu’ ăla odată :)

Posted by muntele on July 14, 2009

IMG_3263

26 Responses to “what a wonderful day, vive la france & hai cu weekendu’ ăla odată :)”

  1. Remus said

    Vive la Montagne!

  2. muntele said

    şi ceva în plus. 🙂

  3. carmen said

    …russe?

    ne-am adunat astazi aici, in aceasta minunata zi de iulie, pentru a ne bucura impreuna de intruchiparea serafica si totodata mirifica a naturellului care este, muntele.

  4. muntele said

    mai vreau.

  5. foodizgud said

    maga, pe dinti te-ai spalat?

  6. muntele said

    gogo, doar pe canini.

  7. carmen said

    pentru restul trebuie sa platesti.

  8. muntele said

    s-o crezi tu că-ţi dau prăji.

  9. carmen said

    ha. stii ca eu sint asa, mai naiva. si chiar cred ca-mi dai praji. plus suc sau whatever.

  10. muntele said

    whatever e un magazin de haine, nu?

  11. eu cred că lu carmen îi place de tineeeeee.

  12. muntele said

    eu nu cred. sunt convins. dar am stabilit că reciproca e valabilă acu’ vreo câţiva ani. şi aşa a rămas.

  13. carmen said

    vio, what’s not to like?! si uite si tu, imi ia si haine, si suc si praji. ia zi! tu ai rezista?

  14. să mai adauge şi o vişinată preţioasă şi nu aş mai rezista deloc.

  15. muntele said

    unde’s ţuicile de altă dată?…

  16. adriana said

    da’ unde-s pistoalele, unde-s pumnalele?

  17. muntele said

    mai pe la patru dimineaţa, poate am să-ţi dau un răspuns. 😀

    doamne, hidoasă arătare asta galbenă. cre că n-o mai folosesc.

  18. gabriel said

    la multi ani,juniorule !!!

    si nu te mai da cu bicla in lift… pe scari,ca-i mai sanatos… viata-i scurta,monser…hai,ti pup !

  19. muntele said

    da chiar aşa, tu când mai vii prin zonă?

  20. ţuicile de altădată sunt vişinăţile de astăzi. să îţi iecsplic de ce.

    taică’miu disperat că îi tot solicitam vişinată, ce crezi că a făcut? a căutat bine prin beuturile lui şi, probabil, a găsit o sticla cu un rest de vişinată prin ea pe care l-a adăugat peste o sticloaie de ţuică de prună meid in mai olenia cauntri.

    după care mi-a prezentat-o încântat. io, că io am încredere în taică’miu, am luat-o avec moa la munte acu câteva săptămâni şi, na, am avut o surpriză neplăcută io. ăilalţi cu care eram, mai masculi aşa ei de felul lor, au fost extaziaţi.

    vestea bună e că mai am nişte sticle din alea şi că le iau cu moa la mare. deci, după cum spuneam, ţuicile de altădată sunt vişinăţile de astăzi.

  21. muntele said

    nişte sticle? şi le iei pe toate???

  22. gabriel said

    as veni cind se face mustul dulce,monser…si-ti dau un “bear hug” daca stii un loc bun cu un bors de fasole si niste sarmalute in vita de vie ca la noi la bacau…

  23. GreenAlex said

    Offtopic: La Grande Bouffe – http://thepiratebay.org/search/La%20Grande%20Bouffe/0/99/0

  24. muntele said

    bravos, domnule. mersi.

    gabi, oricând, numa’ dă un semn. m-aş bucura mult.

  25. generatii de sacrifiuciu…

  26. munte drag, nu pot sa nu remarc acest atrocitat lingvistic usor androgin:

    “Acest articol a fost publicat pe iulie 14, 2009 la 8:21 am şi e postată la Uncategorized.”

    rezolvi tu…
    /shark.

Leave a Reply

 
