ciprian muntele

da’ de ce?

Posted by muntele on July 8, 2009

aproape în fiecare zi, la una dintre ieşirile din parcul tineretului, o instituţie a statului îmi urează “la mulţi ani!”.
ceva îmi scapă şi zău dacă mă prind ce.

IMG_3239

17 Responses to “da’ de ce?”

  1. alinapro said

    nici eu nu stiu, dar stiai ca TELEFONUL CETATEANULUI suna daca apelezi 984? cu prefix de bucuresti, evident. (asta e din seria “e cald afara deci nu bate cuie-n geam”)

  2. muntele said

    văd că eşti foarte conectată la realităţile din românia. mă gândesc că poate ar fi cazul să-ţi trimitem un pachet.

  3. Cristina said

    e un fel de “sa traiti bine!”. Frumos din partea lor ca ne ureaza la multi ani de taxe si impozite 🙂

  4. carmen said

    iti scapa beculetele si luminitele de “la multi ani” pe care, cu putina atentie, ai ocazia sa le vezi atarnate si-n luna august.

  5. muntele said

    dacă mă aplec ceva mai mult pe balcon, le văd. n-o fac, mi-e teamă să nu cad în coarnele renului sau în labele ursului rămaşi acolo tot de la crăciun.

  6. muntele said

    auzi, da’ chiar aşa, ce cauţi tu noaptea prin sectorul meu?

  7. carmen said

    pai nu caut, da’ gasesc.

  8. Ciocio said

    …pentru protecţia cetăţeanului. răspunsul e evident.

  9. muntele said

    numele protecţiei cetăţeanului pe toate gardurile. asta e şi mai evident.

  10. licurici said

    eu cred că ei ştiu că se apropie ziua ta şi s-au pregătit din timp.

  11. muntele said

    iar toţi maidanezii care stau tot timpul prin preajmă or fi, de fapt, cadourile. 🙂

  12. cayetan a said

    se nasc cetăţeni în fiecare zi, ca să nu mai vorbesc de ăia care s-au născut deja în fiecare zi.

  13. muntele said

    auzi, cetăţeancă eşti tu.

  14. licurici said

    corect. aşa că du-te repede şi ia-i acasă, că alte cadouri nu mai vezi 😀 (ăsta ar trebui să fie râs, nu rânjet. doar că emoticonurile sunt naşpa, mai nou)

  15. Alexandru' said

    Preventiv, precum vaccinurile.

  16. muntele said

    i-aş lua acasă pe băţ, licurici. nu ştii tu cu ce traume m-am ales de când mi-am luat bici. pisicile mi-au devenit brusc sxtrem de simpatice.

  17. lala a said

    da’ tu nu vezi pe ce ton o spun?
    dacă citeşti printre rînduri, vezi ceva conturat acolo. din umbră.

Leave a Reply

 
