ciprian muntele

bondăroaicele

Posted by muntele on June 18, 2009

nu că aş vrea să fac dreptate-n lume, dar cred că subiectul merită puţin aprofundat. e vorba, dragele mele, de ochelarii de tip gândac, numiţi (oare de ce?!?!?) şi libelulă, pe care voi îi purtaţi cu mare drag, observ, deşi uneori am senzaţia că o faceţi doar la mişto.

am dat azi peste poza actriţei torri spelling. asta:

thumb_307_x_398_244245_155575_1

horor imagine. e din libertatea de azi. şi mi-am adus aminte de un articol de anul trecut, din evz, în care e vorba de accesoriile purtate de voi, femeile, şi care ne scot scot din minţi pe noi, bărbaţii. ne scot şi acolo ne lasă.
am făcut ad-hoc un scurt sondaj, pe messenger şi prin sms, să aflu dacă ochelarii ăştia chiar sunt buni la ceva în viaţă sau poate om avea noi ochelari de cal şi nu le vedem şarmul.

bun venit în minunata lume a accesoriilor vestimentare. avem a ne distra. :))

Ciprian Muntele: descrie-mi într-un cuvânt tipele care poartă ochelari tip gândac
Nimigean Constantin: bondãroaicele?
Nimigean Constantin: cul?
Ciprian Muntele: aha, deci tu eşti pentru cul
Nimigean Constantin: cul
Nimigean Constantin: nu cool
Nimigean Constantin: un fel de românism
Ciprian Muntele: mă, e de bine sau e rău?
Nimigean Constantin: e de rau dar numai din punctul nostru de vedere

Ciprian Muntele: descrie-mi într-un cuvânt tipele care poartă ochelari tip gândac
a0740277583 (e o ea, din ardeal): desigur, pizde
a0740277583: adica… nu pot sa-ti placa aia
a0740277583: ii porti cu un scop
a0740277583: sau dintr-o cauza: de proasta ce esti

a_musatoiu (tot o ea): daca as sti si cum arata ochelarii astia
Ciprian Muntele: http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_307_x_398_244245_155575_1.jpg
a_musatoiu: aoleu
a_musatoiu: libelule

Ciprian Muntele: bă
radu_m1: dormeam
Ciprian Muntele: aşa, bagă
radu_m1 is typing a message.
radu_m1: o posibila partenera sexuala

paul_dimulescu: …bufnite.
paul_dimulescu: (d-aia mari si rotunzi, nu?)

matt_x01: dar nici nu stiu care sunt ochelarii aia
matt_x01: cum arata?
Ciprian Muntele: stai
Ciprian Muntele: http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_307_x_398_244245_155575_1.jpg
matt_x01: hahahaha
matt_x01: vintage
Ciprian Muntele: aha, deci ţie îţi plac
matt_x01: nu
matt_x01: credeam ca sunt aia ca la secretara perversa
matt_x01: aia imi plac

Ciprian Muntele: descrie-mi într-un cuvânt tipele care poartă ochelari tip gândac
transp: într-un cuvânt… bulbucate

m m: muste
m m: :))

S P: ???
S P: care e tipul ala de ochelari?
S P: 🙂
S P: băi, pe ce lume trăiţi? stai să-ţi arăt
S P: arata
Ciprian Muntele:http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_307_x_398_244245_155575_1.jpg
S P: bleah

radu popovici: ?
radu popovici: gandacele
radu popovici: 🙂
radu popovici: ce sunt aia ochelari gandac?
Ciprian Muntele: hai, mă
Ciprian Muntele: uite http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_307_x_398_244245_155575_1.jpg
radu popovici: libertatea
radu popovici: hai mah
radu popovici: frumos iti sade
radu popovici: ce e akolo? fata de la pag 4?
Ciprian Muntele: plm, lasă ziarul, uită-te la ochelari!
radu popovici:
radu popovici: holy crap
radu popovici: baaaaaaaaa
radu popovici: eu cum mai dorm la noapte?????????
radu popovici: las ca am sa ma revansez io
radu popovici:
Ciprian Muntele: băi, concentrează-te. ai vrea să o vezi pe prietena cu ochelari dintr-ăştia?
radu popovici: lol
radu popovici: sa ma fereasca sfantu

georgem: nu’sh cum is ochelarii gandac
georgem: :))
Ciprian Muntele: plm

Ciprian Muntele: deci?
georgem: aia-s ochelari gandac …?
Ciprian Muntele: da, mă
georgem: pitziponcus
georgem: sau copchii

sebastian sascau: care-i tipul ala?
sebastian sascau: gandac

sebastian sascau: hmmm
sebastian sascau: nu pot sa descriu
sebastian sascau: pentru ca nu pot judeca pe cineva in fct de ce fel de ochelari poarta
sebastian sascau: si nici nu cred ca se poate generaliza

Cristina: 🙂
Cristina: cameleoance
Ciprian Muntele: aha, deci tu votezi pentru
Cristina: pai depinde
Ciprian Muntele: nu există. ăştia îţi plac sau nu
Cristina: omule
Cristina: nu fii asa radical
Cristina: poate pe unele le prind bine
Cristina: vezi
Cristina: k o iei pe urma sclerozatiilor
Cristina: care barfesc orice miscare
Cristina: lasa oamenii sa se simta bine cum vor ei
Cristina: cine esti tu sa-i judeci?

D M: nu ştiu exact la ce te referi. poate de ochelarii-libelulă ?
Ciprian Muntele: da, ăia
D M: aia mică avea unii de-ăia, odată.
daoes this answer ur question ?
Ciprian Muntele: bă, ţi-am cerut un singur cuvânt. atât.
D M: interesante. (pentru că nu ştii what lies beneath)

şi răspunsurile venite pe sms:

dragoş: ciudat.

lucian c: ţin loc de machiaj. adică dacă eşti urâtă , îţi acoperifaţa cu okelarii. 🙂 să nu ai încrede în asemenea persoane

mihai c: Sucks!

călin: mda

andi: muie (iniţial am crezut că-i pentru mine. se pare că nu)

cristi a (din londra): shitty

gabi (colegul de apartament, de undeva dintre valurile mării): fitzheeee!

e, acestea fiind zise, las subiectul dezbaterii publice. insectarul e deschis. 😀

37 Responses to “bondăroaicele”

  1. transp a said

    ce faruri de tir de la ROMAN are femeia aia

  2. muntele said

    cândva, avea şi tabla bună. 😀

  3. dicles said

    plm, puteai sa pui o gagica depe Pitipoanca.org nu aratarea aia

  4. mă, nu-i corect să pui poză cu tori spelling cu ochelari dintr-ăia.
    adică, ea chiar are nevoie de aşa ceva. tu n-ai văzut ce ochi are?

  5. muntele said

    la 16 ani, pe când era serialu’ ăla mişto, singurul în care am şi văzut-o jucând, numa’ la ochii lu’ tori spelling nu mă uitam.

  6. Cristina said

    Eu sunt singura de gen feminin care a participat la sondaj? Sunt singura de sex feminin din lista ta de mess?

    Nu mi se pare sondajul fondat din moment ce : “accesoriile purtate de voi, femeile, şi care ne scot scot din minţi pe noi, bărbaţii. ne scot şi acolo ne lasă.” este evident ca doar ai manipulat ceea ce tu credeai, intrebandu-i pe barbatii din lista de mess ce parere au.

    Respect pt sebastian sascau. (PS: daca nu erai insurat te ceream de barbat)

  7. muntele said

    sunteţi trei, mă.

  8. transp a said

    “uită-te-n libelula mea când vorbeşti cu mine”

    câteodată, moda mai dă şi rateuri din astea.

    “pentru că nu ştii what lies beneath” (bună asta!)

  9. muntele said

    hehe, dacă ai şti cine-a spus-o pe asta… 🙂

  10. lekutz said

    mie imi plac ochelarii aia. am 2 perechi chiar. ma rog.. aveam… m-am cam asezat pe ei. si nu ma incadrez nici la categoria pizda si nici la pitzipoanca. sau cel putin sper… pentru binele meu. sunt tipe pe care le prind, nu stiu daca si pe mine (probabil nu). de purtat ii port pentru ca altfel ma dor ochii rau rau rau de tot (Adica de la niste ochelari de soare mai mici). gata, ne-am inteles?!

  11. muntele said

    lekuţ, tu nu-ţi fă griji, ţie ţi-ar sta bine şi dacă ţi-ai pune monoclu. 🙂

  12. matt said

    dar voi stiti ce se spune despre ochelariste?
    cand isi dau ochelarii jos?

  13. pitzi said

    de prost gust
    toata chestia asta
    “sondaj” auzi
    se pare ca toti dam cu batu’ in balta cateodata

  14. Hai, maaaa
    ca-s geniali! http://www.thewolfweb.com/message_topic.aspx?topic=548923

    eu in liceu eram…
    vai de capul meu :)))
    Geek cat cuprinde! fara sa fiu tocilara.
    Chiuleam de crapam!
    Fara gasca cu care sa merg ici colo sa fac una alta, fugeam cu sor-mea la film 😀
    Eh, cand draga mea sora (my best friend EVER (so far) a gasit pe la mama o pereche de ochelari de-astia, am fugit la film fara ea.
    a fost tradarea suprema!
    nu mai stiu ce-am avut cu ei, bietii ochelari, doar ca am fugit :))

  15. muntele said

    daaaaa, geniali, rău! zici că-s poze cu sudori.

  16. poorblackman said

    partea fun la tot sondaju tau e ca (aproape) toti intreaba ce-s aia “ochelari gandac” ;))

  17. muntele said

    corect. dar ai văzut ce bine i-am manipulat apoi (aproape) pe toţi? au spus exact ce voiam eu să spună. 😉

  18. ba, D M are dreptate.
    aia mica are o pereche, si vezi ca nu’s ochelari gandac, ci ochelari libelula.
    si unii’s misto si le sad bine unor tipe. normal ca ai ales o poza oribila.
    de ce n-ai pus’o pe’asta cand ai scris postul?

    asa ma gandeam si io.

  19. si-am uitat sa mentionez ca il invidiez pe gabitu de mi se duce si pofta de mancare.

  20. poorblackman said

    Anne, nu voia s-o faca de rusine pe Angelina … la cat de nasol arata in poza aia, nij nu mai conteaza ochelarii …

  21. muntele said

    doua anorexice. (anne, după cum bine ţi-ai dat seama, nu e vorba de tine)

  22. VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  23. adriana said

    vadim parca defila si el cu ochelari din astia musca http://www.white-wolf.ro/wp-content/uploads/2009/05/vadim-1.jpg sau astia pe care ii poarta el se cheama altfel?

  24. matt cu oki carpiti de somn said

    mai exista o specie de insecte care poarta ochelari de genul asta.
    fluturasii.
    va mai amintiti ce colectie de ochelari avea elton john?

  25. nnnnnniiiiieeeeeeeEEEEAAAAAAAAAOOOOOooooouuuuuuuwwwwwwwww

    bă, dacă tot eşti aşa sociabil cu piţipoancele care-ţi intră pe blog,
    mai fă în pana mea sondaje d-astea deştepte cu priză dublă la public.
    că, la dracu’, au şi alţii nevoie de acceptare socială.

    şi menţionez că lekuts nu e nici pe departe piţipoancă,
    şi nu e nici emo,
    şi nici altceva din zonele limitrofe ale preferinţelor mele,
    dimpotrivă.
    dar ar avea un succes nebun dacă ar vrea să fie.

  26. andutza said

    Mda, si stii ce e trist? Ca eu, femeie fiind, dandu-mi cu parerea despre ochelarii astia (adica “not good”) am fost catalogata drept invidioasa ca eu nu-s in trend. N-as sti ce ma opreste sa fiu, dar daca ei (mai mult ele) asa zic….N-oi fi. Dar daca ochelarii astia inseamna sa fiu, n-am pierdut nimic. Si continui sa ma intreb: de ce sa insisti sa porti ceva care te urateste?? De ce?? Numai pentru ca e in trend? N-am vazut nici macar o individa careia sa ii stea bine cu asa ceva… Poate, daca sunt cu rama alba si iti pui o esarfa alba pe cap, conduci o decapotabila si esti in anii ’50! Dar ce se poarta acum nu aduc , nici pe departe, a ceea ce se purta atunci. Daca adaugam “d&g” din pietre “pretioase” pe rama si curea animal print, deja lesin. De invidie, desigur!

  27. muntele said

    e, îmi place cum gândeşti. 🙂

  28. carmen said

    pai pe fatza lui tori spelling nimic nu ar sta bine. deci din start, imaginea pe care ai creat-o despre ochelarii astia este tendentioasa si subiectiva.

    mie mi se cam rupe de genul fluture sau libelula, dar sint convinsa ca evei mendez i-ar sta intr-un fel cu ei, in care lu’ fie-sa lu’ spelling n-are cum sa-i stea.

  29. muntele said

    salut, carmen. te aşteptam.

  30. carmen said

    muntele se vrea ironic?! si subtil? hai ma, si ironic si subtil?!

  31. muntele said

    na, m-a pus dracu să fiu sincer.

  32. carmen said

    pai nici nu m-am gandit ca ti-a venit singur ideea.

  33. muntele said

    nu te-ai… ce? tu?

  34. carmen said

    bine. m-am.

  35. Lady Io said

    Eu am incercat sa-mi cumpar niste ochelari de soare normali, care sa mi se potriveasca. Sa vezi problema, ca astia nu prea mai fac decat mari, arat ca o libelula cu ei. Foarte greu gasesti unii normali. Cum inca nu am reusit sa gasesc, umblu deocamdata fara ochelari de soare.

  36. alinapro said

    muntili, io am ochelari din aia, libelulici. si-mi sta intr-un mare fel. asa ca… bishti!
    🙂

  37. muntele said

    buei, mai intră şi tu pe mess.

Leave a Reply

 
