ciprian muntele

trăiască sesiunea!

Posted by muntele on June 17, 2009

greu spre imposibil să descriu în cuvinte ceea ce consider a fi cel mai fain răsărit pe care l-am prins până acum în 30 de ani de viaţă. şi, din păcate, imaginea de mai jos nu poate reda decât în mică, foarte mică măsură ceea ce am văzut. imaginaţi-vă doar că, în timp ce făceam pozele, mai în dreapta furnalelor cădea câte un fulger cam o dată la două-trei minute, iar la mine pe stradă ploua mărunţel. a fost ireal de frumos. şi toate astea după încă o noapte de plimbări aiurea cu bicicleta pe străduţe mici cu case vechi şi miros turbat de tei.

ps. mă bucur că nu fac facultatea la litere. cred că acum aş fi scris în versuri. 😀

Copy of IMG_2926

21 Responses to “trăiască sesiunea!”

  1. dicles said

    intamplarea a facit ca in dimineata asta sa am pe repeat Aurelian Andreescu – In zori

    http://www.trilulilu.ro/zummagio/bc132fee4ff1b6

  2. muntele said

    sensibilule.

  3. seren said

    genial!

  4. rapuunzel said

    cam asa ceva mi s-a întâmplat şi mie în noaptea asta: pe la lilieci, de vreo 2 nopţi tot prind răsăriturile în mod tâmpesc, iar ultimul a fost cu fulgere şi soare roşu. ploaia a fost ceva mai sprintenă.
    felicitări pentru rezultatele sesiunii.

  5. carmen said

    credeam ca doar eu obsedata de mirosul turbat de tei din zilele astea.

  6. muntele said

    şi eu care credeam că eşti obsedată doar de putere. dar uite că eşti şi tu om.

  7. carmen said

    sa-ti fie rusine!

  8. muntele said

    ăăă, şi ce ziceai despre putin?

  9. carmen said

    best regards, mr. president! 🙂

  10. verde amar said

    si ce daca ai fi scris in versuri ? :)) era frumos si asa
    totusi imi place mai mult proza 😀 ai mana libera 😛

  11. incearca 2 lungurite cu boabe de mac.
    efect garantat.

  12. muntele said

    ce, mă, au intrat nemţălăii în criză, or rămas fără iarbă?

  13. am vrut sa zic *lingurite.

  14. muntele said

    da’ ştiu că ţi-a luat ceva timp să devii lucidă.

  15. io ce-am zis, efect garantat si indelungat.

  16. Laetitia said

    nu e rau sa faci si facultatea de Litere…
    bine, in afara de faptul ca sesiunea tine vreo doua luni, ii chiar fain sa scrii in versuri.

  17. muntele said

    nu e rău deloc, am înţeles că în continuare sunt cam doi-trei băieţi la o sută de fete.
    şi am să-ţi zic şi un mic secret, însă doar ţie. mai scriu şi eu în versuri, dar numai în word. şi niciodată nu dau save. 🙂

  18. strelnikov said

    dude, neat pic. are si ceva-ceva cheesy da nu mult.

  19. Laetitia said

    @ muntele

    Da, din pacate eu le dau save 🙂

    Si tot din pacate- sunt cateva exemplare masculine printre sutele de gaturi feminine din facultatea de belles Lettres.
    Si si mai din pacate intram la facultate cu zambetul pe buze si din an in an ne paleste.
    Macar altii de la alte facultati, gen cei de la Conservator stiu sa se bucure de viata…

  20. muntele said

    “câteva exemplare masculine”. din păcate? de ce din păcate? chiar îs curios.

  21. Laetitia said

    🙂 din pacate in sensul ca nu sunt mai multe exemplare masculine 😀
    Da, na ca am revenit cu raspunsul dupa cateva luni bune.
    Better late than never, isn’t that what they say?

Leave a Reply

 
