ciprian muntele

oi fi visat?

Posted by muntele on June 11, 2009

img2257c

IMG_2429

IMG_2461

IMG_2470

22 Responses to “oi fi visat?”

  1. Elena Popa said

    uuu..zici ca esti la mare…:)

  2. muntele said

    şi ţie ţi-e dor rău de mare, aşa-i? 😀

  3. un nikonist a said

    chiar erau doua curcubee, sau e poza facuta cu lentila din kit de la canon? 😛

  4. Anca said

    Deasupra Arenelor Romane a fost un curcubeu, apoi niste nori jucausi… si apoi a fost Sinead! 🙂 Am martori: mama mea, Byron si Iulia. Cica am pozat si eu curcubeul cu mini-aparatul meu, revin cu prima ocazie.

  5. muntele said

    -a fost furtună afară.
    -dă şi tu un link.

    ştiu că e banc, dar se pare că devine realitate. 😀

  6. n-ai visat!

  7. doar c-am uitat eu sa pun linkul 😛

  8. hai, maaaaaaaaaa

  9. dicles said

    IISUS VINE!

  10. muntele said

    văleu, varonix, ce-s alea? iar s-o jucat vanghelie de-a decoratu’ prin sector?

    diicles, iissus vine, dar mai întâi trece prin ghencea. să fii acolo!

  11. Catalina, frecandu-se la ochi a spus said

    Eu ieseam de la birou pe la ora aia. M-a bucurat privelistea. Si apoi ploaia de dupa.

  12. muntele said

    eşti a doua persoană care spune că ieri a plouat. sigur locuim în acelaşi oraş?

  13. nus’ in ce oras locuiti voi, da’ pe mine ploaia m-a prins in afara bucurestiului

    http://www.ciclism.ro/forums/f42/six-oclock-meeting-bucuresti-intalnirea-zilnica-3782/

  14. Elena Popa said

    io abia ce am fost la mare, we trecut, dar parca as ami merge un pic. 🙂

  15. doinash said

    Muntele, ieri a plouat in nord, tu stai prin sud din ce vad in poze. Da, traim in acelasi oras, aerianule. 🙂

  16. muntele said

    ‘raţi ai dracu cu preeria voastră!

  17. Catalina, frecandu-se la ochi a spus said

    Da, pe Banu Manta, Piata Victoriei a plouat oleaca. De la Dragosescu am inteles ca pe la el a turnat.

  18. Druida said

    A plouat mai tare in centru, pina la Unirea inclusiv. In zona Carol/Arenele Romane a picurat, apoi… cum spuneam mai sus :).

  19. Cougar said

    bîlbîiţilor.

  20. war on ix said

    balbaim-as si n-am cui :)))

  21. muntele said

    sună şi tu la kiss fm şi fă o dedicaţie, dacă chiar vrei.

  22. war on ix said

    aaa bbîlbîl bîlbîl bîlbîl :)))

Leave a Reply

 
