ciprian muntele

stelică

Posted by muntele on June 8, 2009

este posibil să primeşti un pumn în freză fără să fii atins? da, cu siguranţă, dar cu o condiţie. ca între pumnul care dă şi faţa care primeşte să existe un aparat foto.
am fost în weekend la mitingul steliştilor. un moment de distracţie urbană, eu cam aşa l-am văzut. nu am avut nici un fel de intenţii războinice, eram cu bicicleta prin zonă, pur şi simplu m-am dus să fac poze. cocoţat pe un gard, chiar în dreptul procesiunii roş-albastre, am simţit la un moment dat că-mi intră aparatul în cap în timp ce încercam să fac o poză. primisem un pumn în obiectiv. discret, înfundat, precis. o fi crezut că-s vreun ziarist, dracu’ ştie. ori făcea şi asta parte din distracţie.

altfel, un miting paşnic, violent doar prin limbaj, şi cam inutil.

(de plecat, gigi chiar va pleca. a avut grijă poporul de asta)
IMG_1936

IMG_1959

IMG_1891

IMG_2025

IMG_1883

IMG_2014

IMG_2077

IMG_2184

dicles, bunul meu prieten, care cu siguranţă va avea ceva de comentat.

IMG_2001

33 Responses to “stelică”

  1. axl said

    Haha, ai poză cu Ninuţa. E la mine în brigadă.

  2. muntele said

    :)) ninuţa bănuiesc că e soră cu miuţa.

  3. axl said

    Nu măi, e soră cu Liuţa şi Alinuţa.

  4. Mihaitza85 said

    ce urata e ninutza hahahaha

  5. axl said

    E cea mai urâtă, nimeni nu o vrea.

  6. muntele said

    mihăiţă, bag de seamă că tu eşti de la peluza sud. 🙂

  7. Mihaitza85 said

    ninutza e un ingeras gay ! axl poate sa confirme.

  8. john said

    e in MMB cu ninuta. locul unde

  9. axl said

    Nu mai e MMB, e MMBBFG, s-a schimbat. Şi Îngeraşii Gay s-a desfiinţat, au fuzionat cu MMBBFG.

  10. muntele said

    voi continuaţi. lipsesc puţin, mă duc să iau bere şi popcorn. devine interesant.

  11. Mihaitza85 said

    oricum ninutza e ingerasul nostru gay si nu o impartim cu nimeni.

  12. john said

    :)) MMBBFG – locul unde

  13. muntele said

    e clar, voi sunteţi aripa de intelectuali a galeriei.

  14. ninutza said

    baaa….voi nu aveti treaba?

  15. axl said

    Nu.

  16. ninutza said

    mihaitza e din nord si axl de la t2. mihaitza…veZi k apari si tu in poza…:D:D:D

  17. Mihaitza85 said

    da ninutzo, ce privire agera ai, nu m-am vazut!

  18. axl said

    Ninuţa e cu ochii-n paişpe.

  19. shumudica said

    unde mergeau toti? spre cimitir?!!!!
    te-o fi lovit discret MM stoica….

    daca erau pescari le uram : multa bafta! …asha sunt obligat sa va rog sa va goliti frigiderele ca sunt pe cale sa vi le …..

  20. muntele said

    axl, mihaitza, ninutza, john, trebuie să vă mărturisesc ceva.

    shumudica este unul dintre cei mai mari şi înrăiţi suporteri rapidişti. atât am vrut să spun.

    vă rog, continuaţi. 😀

  21. shumudica said

    ne te dezminti deloc muntele ! manipulare in masa …asha a-ti fost educati asha actionati…va propun sa va linistiti un pic…sa va analizati optiunile ….si sa ne bucuram cu totii pentru calificare celor de la dinamuie in CL

  22. anne said

    shumudica e coleg de la snspa, cred eu.

    vorbiti, vorbiti, parca citesc “ciresarii” reloaded cu sportul balonului rotund.

  23. dicles said

    ciprian, daca esti pro gigi iti rupem capu.

    ori esti cu noi ori esti impotriva noastra.

  24. Mihaitza85 said

    sumudica nu mai aduce injurii gratuite atat timp cat nimeni nu te-a jignit! nu pot sa uit de faptul ca voi in urma cu cateva luni a-ti facut ceva asemanator in fata stadionului giulesti, unde multi s-au strans si au baut in loc sa-l conteste pe cofetar!

  25. axl said

    Alo, alo, mai prieteneşte că nu suntem pe stadion!

  26. licurici said

    😀 😀 păţăşti!

  27. licurici said

    ps: eu nu l-am trimis pe ăla. a dat din proprie iniţiativă 😀

  28. muntele said

    a, bun aşa, deci avem şi un suporter de la cfr cluj.
    dar vă rog, poftiţi cu toţii, eu mă duc să întind bannerele. 😀

  29. dicles said

    cine zice primul “mu*e”?

  30. muntele said

    ăla e.

  31. john said

    adevarul e ca protestul asta trebuia sa continue acum 2 ani, cand jegul care conduce momentan fostul club sportiv al armatei, a pus la gat carpa spurcata a celor de la clubul militiei si a fostei securitati. atunci a inceput un fel de protest, dar, din pacate, a tinut doar doua meciuri, cu fc national si cu ceahlaul. totusi e bine, ca s-au trezit acum suporterii, in al 12-lea ceas, dar macar s-au trezit.

  32. muntele said

    acuma, sincer, tu chiar crezi că un miting precum cel de sâmbătă poate să schimbe conducerea clubului?

  33. john said

    oricum, le da de gandit. si-au dat si ei seama acum ca nu sunt doar “10 huligani” cei care il contesta pe patron. nu stiu daca poate schimba conducerea clubului, dar merita incercat. totusi, cel mai bine era sa nu se fi oprit protestele de acum doi ani.

Leave a Reply

 
