ciprian muntele

o zi tristă

Posted by muntele on June 7, 2009

am votat.

6 Responses to “o zi tristă”

  1. Miha said

    si pentru ca ai votat asta inseamna ca a fost o zi trista?Eu nu am votat si e cam la fel…

  2. blonda concreta said

    dimpotriva!
    distractia continua: Eba, Vadim si nea Gigi au intat in Parlament

  3. lala a said

    şi azi e trist în lume.

  4. adriana said

    de cate ori ai votat?

  5. muntele said

    o dată. dar mi-am luat apoi repede două prăji. şi m-am mai liniştit.

  6. twinkle a said

    cu 2 prăji ţi-ai spălat tu păcatele?! eu n-am fost acasă. prima dată când n-am fost la vot. mi-am găsit altă ocupaţie în semn de protest. măcar n-am trimis-o io în PE pe minciunica.

Leave a Reply

 
