ciprian muntele

despre memorie

Posted by muntele on June 4, 2009

la începtul anului, mai exact în luna ianuarie, am cumpărat o cutie cu lecitină. am luat-o doar cât să fac imaginea asta. eram în sesiune şi îmi găsisem de joacă într-o noapte. aş fi fost în stare să fac orice numai să nu învăţ. ca şi acu, de altfel. apoi, pentru că trebuia să le găsesc un rost în viaţă, am decis că n-are ce să strice dacă le trec şi la consum. ceea ce am şi făcut. 30 de capsule, câte una pe zi. astăzi (4 iunie) le-am terminat!!!! după juma’ de an… :))

8 Responses to “despre memorie”

  1. jeanneduval said

    eu am varianta “memo boost”, cu lecitina+ inca alte cateva chestii, cred ca o iau un pic mai des decat tine si atunci daca se intampla ca ceva sa functioneze bine pun pe seama efectului placebo 😀
    Good luck in sesiune!

  2. Miha said

    In fiecare dimineata am asa pus pe masa din bucatarie:Lecitina cu ginseng(pentru circulatia sangelui), vitamine Spektrum, vitamine Eurovita, ananas concentrant intr-o pastiluta pentru pofta de mancare, 2 pastilute de ulei de peste si una de calciu simplu.Dupa ce iau toate astea beau o cafea si un energizant si apoi iau un Omez pentru stomac…Deci te inteleg, sesiunea ne distruge!

  3. muntele said

    @ jeanneduval
    eu zic să-i dăm în judecată. 😀

    @miha
    încă nu-s convins dacă tot ce-ai scris tu acolo e reţetă sau mic dejun.

  4. jeanneduval said

    @miha
    :)) cred ca ai nevoie de mai multe Omez pt. stomac
    Nu stiu cum reusesti, I think you must be one of a kind 🙂

  5. dicles said

    vezi ca ai sami dai niste bani. sau ai uitat?

  6. muntele said

    scuză-mă, ne cunoaştem de undeva?

  7. Miha said

    @Muntele: Micul dejun niciodata nu-l servesc..asta daca nu cumva iei in considerare faptul ca mananc la 6 dimineata si apoi ma bag la somn.
    @Jeanneduval: cum reusesc?! pai in principiu ajung la urgente cam o data pe luna sau la doua luni.Stiu ca nu e ok dar alta solutie in sesiune nu am si nici nu sunt genul ala de om care sa invete din timpul anului.Saptamana viitoare am 5-6 examene, in fiecare zi:((..

  8. lala a said

    şi? de ce-ai mai luat leci? dacă tot ai bici?

Leave a Reply

 
