ciprian muntele

biciclişti odihnindu-se. (natură moartă.)

Posted by muntele on May 31, 2009

IMG_1790

12 Responses to “biciclişti odihnindu-se. (natură moartă.)”

  1. transp said

    când o face mărul bocanci şi cireşul sutiene…
    atunci e vreme de cules

  2. Catalina, razand a said

    Ce bine a fost!
    PS: Sutienul nu-i al meu, nici al ei, nici al vostru, ci al urmasilor urmasilor…

  3. muntele said

    aha, aşa deci. în timp ce eu scărmănam cu vătraiu’ prin găteje, voi eraţi prinşi în stabilirea urmaşilor urmaşilor. bine, prinşi e un fel de-a spune. 😀

  4. si totusi un sutien la atatia pantaloni barbatesti? 😀 trebe sa fi fost o domnitza norocoasa 😀

  5. anne said

    adunarile la lilietsch nu mai sunt ce erau odata..
    sunt mai misto.

  6. toate la timpul lor.

  7. Eu am repaus de bicla si job 10 zile. Astept autografe pe gips 🙂

  8. Niji aka Doina said

    vai … e al meu … pfff … mai era si altceva pe copac … ce bine ca e acoperit de copacul nr.1

  9. Niji aka Doina said

    GIPS??? wow. esti eroina, cata.

  10. mă duc să hrănesc un om.

  11. insa Alina Pro a said

    fatza aia de masa verde e basmaua lui muntele?
    inca te mai legi la cap? 🙂

  12. muntele said

    da, să nu cadă. nu ştii ce rău poate fi.

Leave a Reply

 
