ciprian muntele

hoţii la cireşeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Posted by muntele on May 27, 2009

IMG_1695

pe la 10 ani, dacă, suit într-un copac, auzeam asta cu “hoţii la cireşe”, îmi cădea inima-n chiloţi. tetra, că aşa erau pe vremea aia. urma, inevitabil, o baie de ceva. de mulţime de înjurături, de apă, rece, de cele mai multe ori, că aia caldă nu prea ierea. mai zburau câte un cartofior, o pătlăgică, un măr bine copt, o felie de pâine cu margarină şi dulceaţă. cam pe aici se limita arsenalul rachetelor aer-sol. însă oala cu apă, ăsta era marele inamic al culegătorului clandestin de cireşe. dar se putea şi mai rău. aveam un vecin de bloc care era în stare să sară de la etajul trei doar ca să te prindă în caz că-i prădai grădina. am asistat la un moment terifiant în care a aruncat cu un borcan după un copchil urcat în zarzărele zărzăreaua zărzărichii mă-sii. scandal, poliţie, tămbălău, ce să mai, erau adevărate zoo-moments.
cel mai fain era însă când se lucra în echipă. de regulă, vreo doi ne urcam, iar restul stăteau de şase. stăteau de şase ca să ce? e, asta e o întrebare pe care la vremea respectivă nu ne-o puneam. dar sentimentul de echipă funcţiona, iar la final împărţeala se făcea în mod egal (gorgoazele erau my favorites). aşa am dezvoltat intuitiv cele mai complicate tehnici ninja. dacă aveai haine verzi, era sigur că vei fi cel care se va urca în copac. avantajul era că puteai să mai şi bagi în tine în timp ce culegeai prada. dezavantajul era că de multe ori hainele de pe tine ajungeau imediat la uscat. dar făcea şi asta parte din spectacol. nu trebuia să râzi, să tuşeşti, sau să strănuţi. totul era de o silenţiozitate aproape perfectă. dacă te dădeai de gol, riscai să-ţi iei şi-un şut în fund de la ai tăi. nu prea erau menajamente atunci când produceai suferinţă colectivă.

e, ca să înţelegeţi şi mai bine despre ce e vorba, în poza de mai sus sunt eu, când eram copchil, mai exact acum câteva ore, în curtea plină de purici a prietenului andix. (băi, bine a zis cine a zis că, de fapt, în curtea ta puricii au doi câini. mă mir cum de nu-i mănâncă).

în astea de mai jos sunt câţiva dintre my best friends

anex, doinix şi dar kix (nu ştiu de ce-i numesc aşa, dar îmi place)

IMG_1698

gabix
IMG_1704

din nou anex şi doinix
IMG_1708

blue-x
IMG_1718

iepurix extraterestrix
IMG_1720

woman-x
IMG_1729

după care ne-am dat jos din corcoduş şi ne-am pus pe băut. avem şi noi o vârstă. sau aşa ne place să credem, zic.

IMG_1739

şi am ţinut-o aşa langa până la răsărit. (pe la ora 4 dimineaţa, în curtea unei case din crângaşi, nişte bezmetici simpatici cântau “treceau batalioane române carpaţii”)

IMG_1745

20 Responses to “hoţii la cireşeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!”

  1. bă! împana mea.

  2. twinkle said

    u meid mai dei. ştiam io că trebuia să mă sui în taxi la 12 noaptea şi să vin. drumul până la uşă a fost foarte greu de parcurs şi am cedat.

  3. Catalina, printre genele adormite se uita la poze si zicea said

    Sa mai fie, o mie!

  4. Catalina, printre genele adormite se uita la poze si a said

    Sa mai fie, o mie! Vai s-amar.

  5. varona said

    ooo, mais oui!
    o sa va spui si eu cand ma trezesc cat de mult il iubesc eu pe munte 😀

    ‘ti-ai dracu cu boschetii vostri cu tot, ca-s plina de vanatai si zgarieturi. si mai sunt si la birou, nu ca boieri dumneavoastra!!!

  6. Doina aka Niji said

    he hee … ce dagutz

  7. anne said

    as putea avea o lacrima in coltul ochiului.

  8. muntele said

    când tu, de fapt, ai o şaormă-n colţul gurii.

  9. aaaaah,
    :)):)):))
    si inca imi miros mainile a tantum verde
    :)) :))

  10. transp a said

    foarte frumos, segnor.
    vorba ta, când citesc, stai aşa “că-mi trece copilăria prin faţă :)”

  11. cu o voce calmă iritată, lalalaura a said

    măi, eu nu stau să citesc textul. ce e de povestit? că aţi cules cireşe ca în poze.
    superfluflu.

  12. Catalina, in delir said

    Varoniiiixxx, sa ne mai aduci Orgasmatronix-ul.

  13. var onix said

    😀 u bet’ya

  14. alinapro said

    ce dor de gabitzu m-a luat! 😀
    na, si de voi, nu arauncati cu samburi de cirese-ncoace 🙂

  15. var onix said

    bai, deci apropo de purici :))
    eu sigur am scapat de ei
    eram in parc azi, cand a trecut masina pe care scria pest control, improscand cu nadejde toti boschetii si copacii, frumusel, pe alei.
    conta ca era lume pe aproape toate bancile?
    nu prea
    eniuei, acum sigur nu mai am purici 😀
    sau poate altceva vroiau sa spuna…

    so, de-aseara..












    din seria fire walk with me, Ciprian executa la un moment dat si dansul ploii

  16. war on ix said














    Din seria Fire walk with me.
    Am postat si aseara dar nu stiu ce s-a intamplat…
    Comentasem si ceva..
    Ma rog, poate am uitat sa dau submit 😛
    Dar tin minte ca era amuzant
    Aaaaaa, DA!
    Am scapat de purici )))
    Eram in parc si a trecut masina pe care scria Pest Control, oblivious of the fact ca pe fiecare banca din parc era cel putin cate un om…
    Poate stiau de purici
    Sau poate mesajul era altul
    Daca nu mor pana diseara, va spun unde sa va duceti pt dezpuricire 😀
    It stinks, but very efficient indeed!

  17. muntele said

    erau prea multe linkuri aşa că au ajuns direct în spam. sau poate doar pentru că erau poze cu mine?

  18. anne said

    o pizza.

  19. cred că mâine culeg ultimele cireşe, şi gata.

  20. muntele said

    era un apropo?

Leave a Reply

 
