ciprian muntele

mă duc la radio lynx

Posted by muntele on May 11, 2009

unde am fost invitat în seara asta, de la ora 21, să vorbesc despre acţiunea de ecologizare de anul ăsta şi despre care ştiu doar că se va ţine. unde, cum, când, habar n-am, deocamdată. o să aflu şi eu, cu ocazia asta, dacă am dat sau nu de pomană câteva zeci de milioane de lei pe o facultate de comunicare. 🙂

adresa radioului e aici

7 Responses to “mă duc la radio lynx”

  1. lala a comentat, pardon, a said

    dacă ai dat bani pe facultate, nu a fost de pomană.
    L O G I C ! !

    şi? ai petrecut o seară minunată?

  2. Miha said

    Inca o data felicitari pt emisiune…chiar mi-a placut si pot confirma ca nu faci degeaba facultatea de comunicare..

  3. dicles said

    cand aud de ecologie imi vine sa scot pistolul.

    Charles Mankey avea dreptate:

  4. twinkle a said

    a fost un altfel de emisiune comparativ cu alte seri de luni. Cougar et toi v-aţi antrenat la discuţii. mi-a plăcut. chat-ul a fost ultra-aglomerat şi şocat de noul format. mai faceţi?

  5. mai facem. tot cu kreskova, sau luăm altceva?

  6. muntele said

    nu ştiu dacă acum calitatea e problema mea.

  7. twinkle a said

    dacă nu vrei decât kreskova… urât din partea ta să nu spui. o să mă supăr foarte tare într-una din zile şi mă împrietenesc cu absinthu’ şi clătitele. ce mi se poate întâmpla decât să dorm profund dup-aia? o să mă trezesc şi-o să fac alte chestii bune. şi nu vă spun, răilor 😦

Leave a Reply

 
