ciprian muntele

ce-mi lipseşte de la bicicletă?

Posted by muntele on May 2, 2009

a) boii
b) carnetul de şofer şi-o maşină
c) o sonerie

img_0432-copy

l.e.: poate nu s-a înţeles, dar ăla de pe ochelari e noroi.

24 Responses to “ce-mi lipseşte de la bicicletă?”

  1. un mecanism de reglare a temperaturii corpului, astfel încât să nu mai transpiri până ţi se aburesc ochelarii.

    răspuns 2: pălărie la ochelari

    primesc premiuuuuuuuu, neneaaaaa, premiuuuuuuuu

  2. radu said

    stergatoarele!!!!

  3. umbrela 😀 :))))))

  4. Ciocio said

    mă, cip, claxonu’ poţi să-l faci şi din gură. tiiit tiiiiiiiiiiiiit!

  5. surorile jderi said

    la bicicleta totul e lipsa, important e sa nu lipseasca nimic din pantaloni. saua ucide in felul ei 😉

  6. transp said

    da

  7. lala chiar aşa a said

    la intrarea din cişmigiu vis-a-vis de primărie are multe lalele gigant.

  8. lala chiar aşa a said

    are, adică există.

  9. andreea said

    nicio palarie sau umbrela nu-ti va proteja ochelarii de minunatii stropi de ploaie…insa ai putea incerca o casca de motocicleta…functioneaza garantat:P

  10. justme said

    lentilele de contact

  11. Ciocio said

    cel mai bine ar fi să te fereşti de şoferi, mai ales bucureşteni, în zone cu bălţi.

  12. cayetana said

    LalaChiarAşaAspus, daaaaaaaaaa!!!!! hug! dar să vezi ce rond de flori au făcut în intersecţie la universitateeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

  13. lala chiar aşa a said

    e frumos? mă duc mîine dimineaţă să văd, că nu am fost atentă.
    .. fără bici, să nu-mi ud ochelarii. a, şi fără ochelari, că nu am. heh.

  14. nu vă e ruşine.
    om bătrân, vă bateţi joc de el.

  15. insa Alina Pro a said

    eu zic ca-ti lipsesc franele, asa ai aflat ca n-ai sonerie, dar nici nu ai de gand sa investesti in asa ceva pentru ca te bazezi pe decibelii personali.
    si uite-asa va creste mortalitatea printre babele din Tineretului.

  16. cayetan a said

    ceea ce insa alina pro a spus face sens: fara frane, n-a avut cum sa evite intrarea in stropii de ploaie din fata, ca aia din spate oricum erau calcati.
    /s: vino cu bicia si p’in cotroceni, ca nu mai ai loc de babe nomenklaturiste care se baga in fata la nic.

  17. muntele said

    azi mi-am luat sonerie. nino-nino scrie pe fruntea mea.

  18. 2nash said

    Perechea mai Muntele, perechea de la bicicleta.

  19. muntele said

    adică ce, ochelari de soare?

  20. vasilyi said

    poarta-i cu lentile de contact

  21. Niji aka Doina said

    ţîţe

  22. muntele said

    poze?

  23. Niji este o persoană îngrozitor de perversă. ÎNGROZITORIABILINIBUS de perversă.
    deci, abia ieri mi-a picat fisa ce e cu toţi căţeluşii ăia decupaţi de ea cu fundu-n sus şi puşi pe pereţii mei.

  24. […] plus că se punea accent pe creativitate şi originalitate. iar eu mi-am permis să o trimit pe asta. jenant, ştiu. sau oi fi fost eu prea subtil, iar băieţii ăia sunt nişte trişti? ei, hai. nu, […]

Leave a Reply

 
