ciprian muntele

victime colaterale :))

Posted by muntele on April 30, 2009

cei de la ziarul libertatea au făcut, şi foarte bine c-au făcut, un demers prin care au vrut să arate cât de greu se circulă pe celebrele piste pentru biciclete. unul dintre fetişurile mele în viaţă e şi acela de a citi comentariile cititorilor acestui ziar. e o întreagă psihologie acolo şi care pe mine încă mă fascinează. şi, uneori, mă distrează:

#11. Dani | 2009.04.30 | 10.09

Mare scofala

Ce dracu, aveti pretentii sa vina cineva la fiecare intersectie sa va ia in brate si sa va traverseze cu tot cu bicicleta. Ati dat si voi peste un canal fara capac si gata “era sa ne rupem gaturile” Eu ma duc zilnic la serviciu cu bicicleta din cartierul Berceni pana la Banu Manta, aproape de primaria sect 1 si nu mi-am mai rupt gatul. Esti atent si aia e. De parca daca mergi pe jos sau cu masina nu esti supus riscului de a te accidenta. Daca nu vreti sa va accidentati in trafic stati acasa. Mai bine ati comenta despre legea care ionterzice accesul in parcuri cu orice mijloc de transport cu tractiune mecanica. Daca nu ma insel eu in categoria asta se incadreaza si carucioarele pentru bebe.

şi răspunsul:

#16. gigi | 2009.04.30 | 14.57

Te inseli

Carucioarele pt bebe sunt cu tractiune animala :))

o lume nebună, nebună de tot! 😀

Leave a Reply

 
