ciprian muntele

biclăuş

Posted by muntele on March 30, 2009

mai amân puţin momentul până la care o să-mi iau motor. acum îmi fac damblaua cu bicicleta. ea e biclăuş (da, şi mie mi-s antipatici oamenii care dau nume la obiecte), o am de câteva zile, este noua mea iubire, iar cu ea sper să mă dau anul viitor pe transfăgărăşan. până atunci sper să-mi treacă duerea de fund, care, deocamdată, e îngrozitoare!!! 🙂

biclaus

21 Responses to “biclăuş”

  1. eugens said

    dar de ceeee ti-ai luat un mountain bike in loc sa-ti iei un hibrid frumusel care sa mearga si in oras si la munte? ca doar o sa mergi mai mult prin oras, nu? oricum e bine, sa-ti traiasca, eu ma plimb cu a mea in draci si n-a obosit nicio clipa.

  2. muntele said

    am tot întrebat în stânga-n dreapta, ceea ce m-a zăpăcit complet. aşa că am luat-o pe aia care mi-a plăcut mai mult. şi încă îmi place. dar tare mă doare fundu’, aleleiiii!…

  3. lala a said

    eu am avut un coleg de clasă opt ani de zile, miclăuş, jucăuş şi fără biclăuşă.

  4. muntele said

    da, cred că despre el e vorba.

  5. writeman said

    sa-ti traiasca! la tanc ai luat-o, numai ce-a dat soarele 🙂

  6. varona said

    Welcome!
    Si ei si tie in lumea pe doua roti
    Eh, acu’ esti ecologist practicant
    :)))

  7. licurici said

    cred că ştii că bicicleta ta e supărată că i-ai dat nume de băiat şi se răzbună pe tine, chinuindu-ţi fundul 😀

  8. muntele said

    am să-i fac o surpriză zilele astea şi am să-mi cumpăr nişte iegări perfect mulaţi pe fund. abia aşteptăm.

  9. shumudica said

    ai incercat sa te dai cu ea cu seaua pusa?!!! eu cred ca daca pui seaua nu o sa te mai doara…
    ce zici ne strangem mai multi si mergem la romana sa le facem in ciuda la aia cu motoare…putem sa facem si din buze: brammmmmm, brammmmmmmm
    s-o porti cu placere si asfalt uscat

  10. rapuunzel said

    biclăus.

    este şi normal să o iei personal cu dâmboviţa când ai asemenea partener de joacă.

  11. neighbor's goat said

    Alegerea modelului a fost buna, crede-ma. Schimba saua, lama aia de topor ce ai tu acum numai sa nu e, apasa exact unde nu trebuie. Sau pune macar o husa cu gel/burete pe ea. S-o stapanesti sanatos.
    P.S.: Ia-ti si niste aripi de plastic ieftine, nu-ti trebuie scumpe. Sunt mai convenabile decat un pachet de detergent pt. haine colorate, dupa prima ploaie de aprilie 😉

  12. fertilu said

    unde sunt gunoaiele alea de le puasesei cu mana ta ca sa arati ca Bucurestiul e murdar?

  13. gabriel said

    Hey,Muntele

    Am vazut recent ceva la TV acilea si m-am gindit la tine ( cu lacrimi de nostalgic in ochisori).

    20 d eani de la premiera Saved by the Bell.

    Ai linkul aci dava vrei o reuniune… ce s-a implinit Mr Belding… whats up,Screech !!!!

    http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2009/03/sign-the-saved-by-the-bell-petition/

  14. muntele said

    mie saved by the bell mi-a plăcut mai mult decât sandy bell, recunosc. a fost primul semn de maturitate. :))

    ps. te salut, gabriel.

    @neighbor’s , tu pari din domeniu. mai dă un semn de viaţă. poate ne împrietenim.

  15. eugens said

    Eu mi-am luat un trek 7100, hibrid, cam in aceiasi bani cu Kona Cube a ta. Roata mai mare, cauciuc subtire. That means more speed, less effort, more comfort. Cauciucul zimtat si roata mica inseamna ca o sa depui un efort mult mai mare ca sa mergi cu ea pe asfalt la o viteza acceptabila. Dar daca vrei sa dai jos burtica, e tocmai buna. Hai sa o stapanesti sanatos. PS, ar fi bine sa-ti iei o sa cu gel sau, oricum, una mai confortabila.

  16. muntele said

    mi-a recomandat cineva chestia asta

    http://www.bikexpert.ro/catalog/husa-anatomic-11171201-p-1177.html

    o fi bună la ceva?

  17. carmen said

    vreau si eu bicicleta, maaaaaa.

  18. muntele said

    sunt convins că, înainte de orice, sora ta şi-ar dori să-ţi iei una.

  19. carmen said

    ce sora? ca pe linie materna cel putin, nu stiu sa am vreuna.

  20. muntele said

    scuze, fratele tău. 🙂

  21. lucian said

    nice toy, enjoy 🙂

Leave a Reply

 
