ciprian muntele

ou, ă!

Posted by muntele on March 28, 2009

mai întâi s-a auzit un pocnet. apoi o bubuitură înfundată. iniţial, am crezut că s-a ars un bec în bucătărie. eu fiind, evident, la mine în cameră. greşit, nu era nici un bec, erau cele două ouă pe care le pusesem la fiert şi pe care speram să le vâr într-o salată.

img_9240-copy-copy

10 Responses to “ou, ă!”

  1. writeman said

    nice work. salata cu oua rascoapte 😉

  2. anne said

    e, uite. de’aia tie ti’ar sta mai bine in padure, cu foc din vreascuri si piei da animale pe tine. ouale stii sa le gatesti the wild way.

    [am inteles, e un ultimul omagiu adus bucatarului priceput care pleaca la nemti.]

  3. lala said

    vezi, aşa creşti, învăţînd:
    ouăle nu trebuie încinse peste măsură. nu le laşi singure, ca să mai faci un joc pe calculator, în timp ce ele asudă în suc propriu şi apă chioară. e absurd.

  4. NanE said

    oul bomba. al quaieda nu te a contactat inca?

  5. lala a said

    fii atent ce fac:
    şi de ce:
    dacă scrii pur şi simplu numele, cînd postezi un comment, îţi apare, caraghiosleşte:
    “x spus” “tarzan spus”
    ei, o să pun la nume: “lala a”
    să vedem ce iese.

  6. shumudica said

    sper din tot sufletul sa nu ti intample cand esti in camera si culmea…oulele sunt si ele tot acolo…ba chiar sa stai pe ele!!! ma fa tu glumitze cu pietrele lu’ altu’ ca vezi ce se intampla!?

  7. muntele said

    corul gospodinelor.

  8. elfish said

    sa incerci sa le pui in microunde deja fierte si intregi. eu am incercat. a fost stupid sa fac asta, stiu. primul a explodat dupa cateva secunde, iar al doilea dupa ce am deschis usa de la microunde si da, mi-a explodat in fata. dar e distractiv sa incerci.

  9. muntele said

    tu tre să ai o viaţă foarte agitată. dar simpatică.

  10. elfish said

    sa stii ca ai dreptate:)

Leave a Reply

 
