ciprian muntele

câţi litri are cea mai mare oală de sarmale?

Posted by muntele on March 22, 2009

anul trecut, pe vremea asta, făceam 104 clătite. anul ăsta, tot pe vremea asta, am făcut 139 (o sută treizeci şi nouă!!!). mi s-a sugerat ca data viitoare să fac 140. de sarmale…
o provocare pe care cred că am s-o accept. există, totuşi, o singură mică, mică problemă. eu nu ştiu să fac sarmale. de fapt, mai exact, eu n-am făcut niciodată sarmale!!! bine, cum nici noi nu ne-am născut toţi în moldova, există şanse, ca atunci când le-oi face, să păcălesc pe câţiva şi să le placă. 🙂

ps. cele 139 de clătite au fost împărţite la 26 de oameni. mai mult sau mai puţin egal.

img_8715

img_8716

bonus:
img_8709

21 Responses to “câţi litri are cea mai mare oală de sarmale?”

  1. alinapro said

    26?!!! ai chemat si satra de tigani din groapa vacaresti? bai, cum va mai dezmatati… incredibil!!!

  2. muntele said

    nici nu suferi.

  3. writeman said

    cat timp ti-a luat frate :D?

  4. Anonymous said

    A fost cea mai buna jumatate de clatita din viata mea.
    Multumesc Muntele!
    Multumesc Blue 🙂

  5. varona said

    Jesus Maria madre de Dios,
    am uitat sa semnez!
    Ma iertati,
    dar de azi sunt cashBACK to Work.
    Not too pleasant, but healthy and rent paying…

  6. muntele said

    jumătate de clătită, zici, ă? păi cu asta n-ai intrat nici în marja de eroare. dar, cum spuneam, mai facem.

    writeman, nu atât de mult încât să adorm cu capul în tigaie. da’ nici mult nu mai aveam.

  7. Rholes said

    cat efort, ce daruire 🙂
    felicitari si la mai multe

    pt sarmale recomand reteta lui anton roman, sarmale in cuib sau asa ceva,
    muncit mult si cu spor dar la final a iesit o nebunie de gusturi si arome
    au iesit 120 de sarmale facute la oala de lut in cuptor

    spor si pofta buna

  8. lekutz said

    eu cred ca am mancat vreo 6. trebuia sa mai mananc :))

  9. shumudica said

    hahahahahahaha…nu-mi amintesc sa fi scos piatra? totusi cum a-ti spart geamul???

  10. varona said

    pai…
    jumate de clatita, pe care am impartit-o cu Blue 😛
    Nu de alta, dar nu mai aveam loc de slana aia cu ceapa si palincuta 😀
    EXCELENTE!!!
    Ardelenii astia, maica!

  11. anne said

    da, imi amintesc si eu de niste shoturi de palinca.

  12. muntele said

    e luni seara. ţi-o luat ceva timp.

  13. anne said

    a trebuit sa trec de vinul de duminica noapte si luni dupa’amiaza.
    am reusit.

  14. fertilu said

    nu merge sa bagi carnea aia tocata in rola de clatita?

  15. muntele said

    n-aş mai avea curaj să calc vreodat în moldova dacă aş face o aşa trăsnaie. nu în moldova mea.

  16. hime said

    ce pofta mi-ai facut de clatite !

  17. lala said

    mai e vreo clătită prăfuită uitată de acum o săptămînă, relativ, printr-un colţ de apartament?

    sau: “în cît timp s-au terminat?”

  18. muntele said

    chiar şi clătitele mor, lala.

  19. lala said

    .. le-aţi împuşcat

  20. muntele said

    una câte una. prea se încinseseră.

  21. twinkle said

    oala aia de clatite e buna si de sarmale. dar iti recomand oala de fiert sub presiune ca sa se faca bine si repejor. am incercat, am facut, s-au mancat (foarte repede).
    daca te hotarasti, ma anunti si pun la bataie oala/ele si sfaturile (de bucatar cu eshperientza)

Leave a Reply

 
