ciprian muntele

eu şi lampa mea cea mică am făcut o poză, cică

Posted by muntele on March 2, 2009

mă scuzaţi, dar nu mă simt foarte bine la ora asta, iar alt titlu mai bun n-am găsit. şi nici povestea despre cum am pierdut eu o zi întreagă făcând imaginea n-o mai am.

rock2

şi mai jos e lampa, asta ca să nu credeţi că-mi filează mie ceva în cap.

img_7711

11 Responses to “eu şi lampa mea cea mică am făcut o poză, cică”

  1. cayetana said

    ci’aia sings?

  2. anne said

    baaaaaa, ej nebun? azi urma sa te intreb de unde ai avut ghitara electrica in colturi.
    acum, doar stau si rad, buna dimineata!:))

  3. muntele said

    da chiar aşa, ce-i aia sings?

  4. cayetana said

    păi … tu ai scris, tu să spui.
    Ps: fumezi cam mult.

  5. muntele said

    eu am scris, tu să înţelegi. sau nu.
    ps. nu fumez deloc. atâta mi-ar mai trebui.

  6. andreea said

    despre lumini la foto de studio sau produs e foarte frumos explicat pe http://matusciac.eu/blog/

  7. muntele said

    avem, urmărim cu mare interes.

  8. licurici said

    sings = Spitzer Infrared Nearby Galaxies Survey 😀

  9. muntele said

    auzi, de unde ştii tu toate cuvintele astea, ă?

  10. licurici said

    şi eu mă întreb acelaşi lucru 😀

  11. anne said

    :).

Leave a Reply

 
