ciprian muntele

locuiesc în bucureşti. şi asta îmi mănâncă toţi nervii.

Posted by muntele on February 13, 2009

la doar cinci (CINCI!!!!) staţii de zona unirii (centrul capitalei!!!!)-cum te urci în 313, e staţia costache stamate-poet. aproape sigur, n-aţi auzit de el, cum nici eu nu ştiu cine e, nici acum. aici locuiesc eu- de mine aţi auzit, că de-aia mă citiţi. v-am mai spus, pe blog, v-am şi arătat, că din blocul(în care se face, de departe, cea mai bună ciorbă moldovenească din ţară), în care locuiesc, am, uneori, o minunată privelişte. ia priviţi ce norişori, numa buni să-i bagi în oala cu potroace:

1-copy

frumos, ştiu. însă, priveliştea e faină numai dacă te uiţi hăt, departe, în zare, până ţi se lipesc ochii de cel mai recent hipermarket carfur. dacă te pune dracu şi eşti trist, asta presupunând că vei duce uşor ochii în pământ, se duce mama naibii tot echilibrul şi începe haosul. despre haosul respectiv s-a scris acum vreun an pe hotnews (articol pe care, din păcate, google, şi nici măcar site-ul cu pricina, nu-l indexează, aşa că nici eu nu vi-l pot arăta). un articol cu efect, la vremea respectivă. atunci, în doar câteva ore, echipaje bine intenţionate şi hotărâte au făcut o ordine desăvârşită pe imaşul din faţa blocului meu. a fost curat, însă, tot doar câteva ore. după care, vânturile, ramurile, au repus totul la loc. marele arhitect al grotescului nu doarme niciodată. nu în bucureşti.

asta se întâmplă, în prezent, în sectorul 4, la un sfert de oră de centrul bucureştiului, la 5 minute de sala polivalentă, în sectorul în care, la mijlocul lui februarie, becurile primăriei încă mai vestesc sfânta sărbătoare a crăciunului.

this is fucking DIZASTĂR:

2-copy

3-copy1

4-copy

6-copy

5-copy

7-copy

9-copy

ps. ce ziceţi, facem un training cu ăştia de la primărie, în vară, la ecologizare?

15 Responses to “locuiesc în bucureşti. şi asta îmi mănâncă toţi nervii.”

  1. lala said

    “fuckin dizastăr” sună cunoscut
    :-”

    tu acolo stai? am fost săptămîna trecută, s-a-ntîmplat să trec şi să admir, şi la dus, şi la întors.

  2. axl said

    Pitoresc, ce pot să spun!?

  3. cornulet said

    Nu le-ar sta bine acolo unor palmieri cinstiti de-ai lui Piedone? Ca oricum asa sigur se rezolva si problema asta, si celelalte din sectorul 4, plus ca evidentiaza si frumoasele trasaturi bananiere ale primariei.

  4. fusăşi prin bălării fără moa?!?!

  5. dicles said

    nu mai aratati doar locurile murdare din Bucuresti! capitala noatra e murdara doar la TV si in presa, voi ati facut-o murdara.

    plus ca acolo unde a fotografiat Muntele nici macar nu e in Bucuresti.

  6. Cougar said

    propun să mergem cu dicles pe-acolo.

    precum se ştie, omul sfinţeşte locul.
    după călcătura lui, plasticul se descompune instant, metalul se evaporă-n neant, hârtiile se transformă-n cernoziom şi boscheţi de iasomie şi păducel apar câtă frunză, câtă iarbă.

  7. muntele said

    dacă îl ducem pe diclesj acolo, ăla va deveni pământ fertil.

  8. wow`… da, ce sa ne mai mire…
    Romania`

  9. diamaria99 said

    ce de-a mizerie in Bucuresti!!!!

  10. cayetana said

    no shit! niste poze cu flori nu puteai sa arati si tu! sau cu cladiri frumoase, curate si pastelate! sau cu vitrine frumos aranjate si de maxim bun gust! sau niste străzi curate si bine nivelate … a, pardon, scuzati, astea erau din alt film. mea culpa.

  11. anne said

    si in timp ce toate astea se intampla la tine’n cartier as we speak, tu, muntisor, dormi de se cutremura gunoaiele.

  12. dicles said

    oameni ca Mircea Badea si Ciprian Muntele se plang atata…

  13. alexandru mircea said

    recunosc locul. “asezamintele” tiganilor de la capatul dinspre piata sudului mai sunt?

  14. muntele said

    desigur. în fiecare dimineaţă se aude cum cântâ cocoşul. au şi cai, găini, de câini nici nu mai vorbesc.

  15. […] blocului meu. îl ştiţi, ăla paralel cu calea văcăreşti. de 5 ani de când stau aici imaşul ăsta e o veşnică groapă de gunoi. cine face asta, habar n-am. însă e clar că e vorba de o firmă […]

Leave a Reply

 
