ciprian muntele

student am fost, student sunt încă(omagiul al III-lea-şi gata, că mai am şi de învăţat)

Posted by muntele on January 29, 2009

treaba e nasoală.

ciprian MUNTELE: auzi
ciprian MUNTELE: o să te întreb ceva
ciprian MUNTELE: dar să nu râzi
ciprian MUNTELE: sau poţi să râzi
ciprian MUNTELE: cum se numesc pastilele alea pentru memorie?
licurici: nu rad
licurici: lecitina
licurici: :)))))
ciprian MUNTELE: aşa
ciprian MUNTELE: îmi tot venea acetilenă în minte

ps. ulterior, am cumpărat şi lecitină pentru poză. dar pe care, între timp, am ajuns să o şi folosesc. din snobism, evident.

copy-of-copy-of-copy-of-_mg_4878-copy

24 Responses to “student am fost, student sunt încă(omagiul al III-lea-şi gata, că mai am şi de învăţat)”

  1. licurici said

    da’ coş de gunoi n-ai? 🙂

  2. muntele said

    ba da, da’ e plin cu coji de banane.

  3. anne said

    din orasul bananier mangalia?

    nu se incarca foto, e misteaux?

  4. lala said

    merele se mănîncă altfel.
    ce dor ţi-e ţie de-o vacanţă de vară adevărată. ştii, din-aia, să ţi-o dea cineva, întreagă, s-o simţi din tot sufletul tău nostalgic.

  5. muntele said

    “din orasul bananier mangalia?”. lasă, nimeni n-a reuşit din prima.

    “merele se mănîncă altfel”. da, cu lingură, cuţit şi furculiţă.

  6. anne said

    era scoasa de tine, dar ai uitat,
    le pig.

  7. lala said

    ba se mănîncă frumos, egal, pe dinafară, nu doar din jurul mijlocului. că nu suntem la tom şi jerry în frigider.
    citaţionistule.

  8. muntele said

    se vede treaba că tu ai terminat o facultate.

  9. Nane said

    care a fost timpul de oxidare ? 😛

  10. muntele said

    stai, că încă n-a trecut timpul de fermentare.

  11. dicles said

    merge la agatat pe mess faza asta

  12. muntele said

    numa’ vezi să nu greşeşti şi să spui steroizi în loc de lecitină. că sperii vânatul.

  13. Cougar said

    eşti îndrăgostit, bă, dă-te dracu’.
    now you’re twice as obnoxious. all lovey-dovey and protective and fangs. uuuggghhh.

  14. axl said

    Ce mă enervează specia aia de mere!

  15. muntele said

    nu, nu sunt ionatane, că alea au gust de salam cu soia. astea-s bot de iepure şi-s mult mai comestibile.

    (bă)cugăre, ţi-am mai zis, şi mie mi-e dor de tine.
    dar lasă, vine şi vremea noastră.

  16. axl said

    Ba se vede foarte clar că nu-s bot de epure. Sunt de-alea roşii gălbui cu pete mici negre şi multă mizerie la codiţă. Le urăsc.

  17. muntele said

    nu mă fă să caut la gunoi.

  18. axl said

    Odată am mâncat 3 kile de mere de-alea naşpa, ştiu despre ce vorbesc, le-aş recunoaşte oriunde. 15 ani mi-a scos tata ochii pe faza asta, şi-l simt că şi acuma mi-ar mai zice câte ceva despre cum am mâncat eu odată 3 kile de mere cât timp au fost ei plecaţi nu ştiu unde. Era comunism atuncea, alte vremuri.

  19. Cougar said

    măru’ cu bot de iepure are, totuşi, un bot de iepure. şi în nici un caz nuanţe de galben.

  20. Panculeasa said

    Salut si la mai mare!Ti-am vazut poza cu magarul Ciprian din Giurgiu.Esti tare haios….Ma bucur pt tine,te felicit…Sper ca pe linga toate astea sa ai timp si de tine…..esti un tip super si sper sa reusesti pe toate planurile.Traiasca Muntele….By the way….Tin sa-ti multumesc pentru momentele RADIO ALFA….bucurii,zbucium,stres….toate ne-au imbogatit sufleteste.

  21. muntele said

    azi a ajuns cineva la mine pe blog căutând “castrez magar”. sper că nu erai tu şi că eşti fericită. 🙂

    altfel, mă bucur mult că ai dat pe aici. mi-a făcut plăcere să-mi reamintesc că acum vreo opt ani, pe vremea asta, lăsam reportofonul pentru microfon.

  22. diamaria99 said

    ce de-a mere mancate normal sa iei pastile……………!

  23. diamaria99 said

    lecitina ca sa tii minte cate mere ai manca,nu?

  24. […] mai exact în luna ianuarie, am cumpărat o cutie cu lecitină. le-am luat doar ca să fac imaginea asta. eram în sesiune şi îmi găsisem de joacă într-o noapte. aş fi fost în stare să fac orice […]

Leave a Reply

 
