ciprian muntele

student am fost, student sunt încă(omagiu)

Posted by muntele on January 27, 2009

anii mei de studenţie au fost cei mai frumoşi. dar şi cei mai mulţi. au curs cu nemiluita. nici nu mai ţin minte când am început prima facultate.
dar nu-i bai, bucuroşi le-om trece noi pe toate.

e momentul, acum, la ceas de seară- nu-i decât 4 dimineaţa, când tocmai am aflat că am mai adunat o restanţă în buchetul vieţii-, să ridic un omagiu bravului student român, care, la ora asta, e fie rupt de somn, fie rupt de beat. aşa să ne ajute dumnezeu şi sfântul decan. amin.

sanda-marin_cr-copy

16 Responses to “student am fost, student sunt încă(omagiu)”

  1. anne said

    baaaaa, la ce’ai picat?

  2. muntele said

    ultima oară când am picat, eram pe role. acum, doar m-am împiedicat puţin.

  3. Citesti enorm si fumezi monstruos.

  4. Anonymous said

    deci, pana la urma, Dumnezeu nu e mort:)

  5. Pardon, m-am emotionat mai sus

  6. muntele said

    nu e, dar bag de seamă că nici nietzsche nu o duce foarte rău, de vreme ce mă ia cu un uşor fior când mă gândesc la el.

  7. Droso said

    Pai n-o duce, normal, spre exemplu cand ti s-a intamplat tie ultima oara sa duca cineva biletelul cu gandurile tale in buzunarul de la piept? 🙂

  8. anne said

    a. am visat aseara ca duceam in mana biletelul cu gandurile cuiva.
    primit la un luat de mana, impachetat triunghiular. nu l’am mai deschis.

  9. muntele said

    eu zic că e cazul să te apuci de învăţat.

  10. anne said

    gand la gand cu bucurie, tocmai mi’am facut o salata.

  11. muntele said

    cu ceafă de porc.

  12. lala said

    aiurea-n tramvai.
    tu nu fumezi, tu fotografiezi vieţile altora şi le pui pe blog, ca restanţele în catalog.

  13. anne said

    lala are dreptate.

    cat despre ceafa de porc, sa nu vorbim de lucruri triste.

  14. muntele said

    plus că mai e şi anul boului.

  15. anne said

    te pricepi, bine ca dormi ca vita acum.

  16. muntele said

    bag de seamă că ceafa aia de porc nu prea ţi-a priit. sau doar nu ţi-a ajuns.

Leave a Reply

 
