ciprian muntele

o lume fragilă

Posted by muntele on January 25, 2009

îmi fac curaj pentru a pune prima imagine trasă cu aparatul nou. ceva din zona street photo, aşa cum vor mai fi multe altele, de-acum încolo. asta până mi-oi găsi şi eu drumul meu.

altfel, pentru cei care sunteţi interesaţi de domeniul ăsta, vă las un link aici cu câteva discuţii din “interior”. discuţii relevante despre frustrările, atitudinile, umorile şi, mai ales, fragilităţile unor fotografi(mai mult sau mai puţin celebri) de pe la noi.

fragil-p-copy4

5 Responses to “o lume fragilă”

  1. birâful, duomne. ceva de vis.

  2. nu mi-a ieşit U-ul. ar fi trebuit să fie biUrâful.

  3. muntele said

    U de la ţUică, nu?

  4. bai, misto tare!
    erau o tipa si’un tip, nu?
    desi mai fain ar fi fost doua tipe. tocuri, picioare goale, vara… eh…

    multa inspiratie!

  5. muntele said

    am o veste bună pentru tine. sunt două tipe. şi fac exact ceea ce crezi şi vrei tu să facă. 🙂

Leave a Reply

 
