ciprian muntele

cred că (n-)am câştigat la loto

Posted by muntele on January 19, 2009

am avut un vis, în urmă cu ceva vreme, în care se făcea că am câştigat la loto o sută de mii. euro, lei or something. am jucat imediat, fără succes, lucru pe care l-am repetat şi în a doua săptămână. din păcate, sau din fericire, nu vă pot spune dacă de data asta mi-a ieşit ceva au ba, din simplul motiv că am pierdut biletul. de tot. e posibil să-l fi aruncat şi pe ăsta la gunoi, cum am făcut, acu’ vreo doi ani, cu 100 de euro într-un plic-, aşa că habar n-am dacă s-a împlinit în vreun fel visul meu.
n-am plâns, nu m-am aruncat în cap, dar nici nu mă mândresc cu fapta mea.

există o lege a compensaţiei şi cred că a funcţionat puţin şi în acest caz. la scurt timp după atât de aproape semi-pseudo-tragicul eveniment, am primit un cadou. cei care mă cunosc ştiu că, în 2008, singurul gând obsesiv pe care l-am avut a fost un aparat foto. n-a fost să fie atunci, investiţia s-a dovedit a fi mult prea mare pentru cât puteam eu duce. nici de data asta n-am plâns şi nici nu m-am aruncat în cap, dar am învăţat că a-ţi da deadline-uri pentru realizarea unui scop poate fi pe cât de motivant, pe atât de dureros în caz de eşec. şi totuşi, cineva acolo sus mă iubeşte-constatare pe care o tot fac în ultimii ani-, aşa că, iată-mă-s cu un aparat foto în faţă, un cadou pe cât de neaşteptat, pe atât de binevenit.
ştiu, a anunţa în gura mare, în ziua de azi, că eşti posesorul unui aparat foto, oricât de bun ar fi el, e ca şi cum ai ieşi la geam şi ţi-ai anunţa vecinii că ai apă caldă. însă pentru mine momentul are o cu totul altă însemnătate. este începutul unui drum pe care, de multă vreme, măcar mental, mi-l construiesc în destul de mici amănunte. cum ar veni, ăsta a fost primul cancioc de beton. nu ştiu cât de lin va fi drumul de aici înainte, dar ştiu cât de lung. cel puţin pentru cât timp voi trăi eu. (sunt simpatic, ştiu 🙂 )

ps. azi-noapte am visat că e cutremur, iar dimineaţă am aflat că retezatul a fost zguduit de aproape 4 grade pe scara richter. ceea ce mă face să cred că ar trebui să-mi mai încerc totuşi norocul la loto. nu e timpul pierdut. 🙂

14 Responses to “cred că (n-)am câştigat la loto”

  1. cayetana said

    să-l stăpâneşti sănătos şi, mai ales, să faci poze cu el, nu ca mine, care mi l-am dorit din adolescenţă şi acum, când mi l-am luat şi am văzut că habar n-am să-l folosesc, m-am supărat şi l-am dat încolo.
    cât despre clarviziunile tale, eu zic să ne dai de ştire la prima oră despre ce-ai visat 🙂

  2. anne said

    ba, ceva de examenu’ meu ai visat?

  3. muntele said

    da. că nu se mai termină.

  4. axl said

    Pagubă-n ciuperci.

  5. muntele said

    cred că ai lovit unde doare cel mai tare.

  6. anne said

    in burete.

  7. transp said

    să înţeleg că vii sâmbătă la foto-safariu’ metropotam cu el?

  8. muntele said

    dacă promiţi că mergem apoi la un vin fiert, vin negreşit.

  9. transp said

    vin fiert să-ţi iei tu cu aparatu’ tău.
    io-l beau nefiert

  10. aZRael said

    de la cine l-ai primit?

  11. muntele said

    de la o nikonistă de treabă.

  12. lala said

    ce bine că mă mai uit pe blogul tău uneori, chiar şi dacă n-ai status cu el.
    mă bucur pentru voi doi că v-aţi găsit, mă bucur rău de tot.

  13. sofisticat mood said

    off topic..de ce nu se mai aude clandestino?

  14. muntele said

    pentru că în perioada asta se lucrează intens. dar vom reveni în curând. negreşit.

Leave a Reply

 
