ciprian muntele

să dăm o şansă stângii (I)

Posted by muntele on January 15, 2009

ca un elev silitor ce sunt, mi-am luat abecedar, stilou şi caiete. sunt foarte mândru de asta şi probabil că o să merg imediat să-mi iau şi o prăji ca să fie totul complet.
pe lângă faptul că am vrut, învăţând să scriu cu mâna stângă, să-mi rezolv un moft de copchil râzgâiat, se pare că voi avea, măcar teoretic, şi unele beneficii pe teremen lung. zice-se că mulţi dintre oamenii de afaceri americani de top scriu cu mâna stângă. iau decizii mai bune şi asta pentru că scrisul pe stânga dezvoltă emisfera cerebrală dreaptă care, altfel, e destul de cu capul în nori. e mai artistă de felul ei şi o cam freacă toată ziua în timp ce soră-sa, stânga, face restul. partea murdară, adică stă şi gândeşte.
prin urmare, n-am a vă spune decât să aveţi grijă de-acum înainte ce comentarii faceţi pe subiectul ăsta. pentru că am să vă ţin minte!! 🙂

img_4331res

6 Responses to “să dăm o şansă stângii (I)”

  1. cayetana said

    dacă mă ţii minte cu partea dreaptă, nu mă tem :))

  2. muntele said

    e, nu tre să ştie stânga ce ţine minte dreapta. 🙂

  3. Mie mi se pare stupizica teoria asta cu ce fac oamenii de afaceri de top. E ca-n bancul ala cu doi tipi ce discuta la o inmormantare ?

    “Din ce i s-o tras ?”
    “Cancer de plamani”
    “Rau, 35% mortalitate”
    “Bine ca nu o facut infarct, atunci ar fi avut 45%”

  4. muntele said

    ei, să n-o luăm chiar aşa personal.

  5. Anca said

    La ”caiet de….” o sa treci ”stanga”?

  6. muntele said

    în ce hal scriu acuma, o să trec doar “caiet de doamne-ajută!”

Leave a Reply

 
