ciprian muntele

simt că am ajuns la maturitate

Posted by muntele on January 12, 2009

am o dambla mai veche a cărei rezolvare cred că i-a venit timpul. mă folosesc din nou de blog pentru a anunţa asta tocmai în speranţa că nu voi mai da înapoi. pentru că, spre exemplu, una e să-ţi juri pe ochii din cap, dar în gând, că te laşi de fumat, şi alta e să te foloseşti de piaţa publică pentru a anunţa în gura mare aşa ceva. eşecul se digeră diferit, totuşi.
în fine, să n-o lungesc cu justificările, ţin să VĂ anunţ că mă apuc să învăţ să scriu cu mâna stângă! (şi nu la tastatură, ci pe hârtie!)
nu ştiu dacă mai e posibil aşa ceva, după trei’jde ani, dar măcar o să mă distrez. şi cu siguranţă şi voi, pentru că o să pun şi poze, aşa că stay tuned, pregătiţi cataloagele.
mâine merg să-mi iau abecedar, caiet (dictando) şi stilou. 🙂

ps. am aşa mari emoţii că îmi vine să cumpăr şi flori. (era să zic o sticlă de vin.)

28 Responses to “simt că am ajuns la maturitate”

  1. ciprian s. said

    era si timpul… eu am incercat de cateva ori, tu…. poate reusesti. Ah, daca reusesti, ai o sticla de vin de la mine. Doar daca vei scrie inteligibil!

  2. muntele said

    o, doamne!! unde-s coroniţele de altă dată…

  3. petite said

    unu la mînă că tu nu ai treijde ani, eventual să n-o lungeşti pîn-atunci.
    doi la mînă: ai şi tu o da, dambla.
    şi abecedaru’ să fie pentru mîna stîngă, altfel nu ştiu de ce să ţi-l iei.
    ba ştiu, de nostalgie.
    >:D<

  4. muntele said

    corect. deja încep să mă simt ca benjamin button. 🙂

  5. Niky said

    1. Una din coronitele de alta data a trebuit sa mi-o fac singura. Pe langa asta tot eu a trebuit sa-mi cumpar cartile pe care sa mi le ofere madam premiu. Ca s anu mai spun ca la premiul 2 aveam vreo 3 carti, muuuult mai interesante decat cel care si-l facuse cado’ la premiul intai. Deci coronitele de alta data sucks!
    2. Eu pot sa scriu cu mana stanga, dar incet. Asta poate toata lumea, hm?
    3 …aici mai trebuia sa zic ceva, dar cred ca mi-am pierdut ideea.

  6. muntele said

    dacă toată lumea poate asta, e nasol. eu am tras mai devreme câteva bastonaşe cu mâna stângă şi deja mă gândesc serios dacă să mai pun poze când m-oi apuca pe bune. mi-e ruşine de ruşinea mea.

  7. cayetana said

    e bine că te-ai hotărât să înveţi cu stânga, nu se ştie niciodată la ce prinde bine :p

  8. muntele said

    era inevitabilă şi gluma asta. sau nu?

  9. cayetana said

    să-ţi fie ruşine că te-ai gândit la ce cred eu că te-ai gândit. eu vorbisem serios :p

  10. Eu zic ca doamnele de la alimentara vor fi mai usor de cucerit asa. Barbatii cu copii au mult succes. Iar ele la urma urmei, nu trebuie sa stie neaparat ca rechizitele sunt pentru tine 😀

    P.S.: astea se cumpara inca de la alimentara, nu ?

  11. muntele said

    a, nu, se cumpără de la gostat, evident.

  12. transp said

    deci ţi-a plăcut benjamin button, ă?
    ai o sticlă de vin şi de la mine
    dar vezi să nu ajungă la jumate, până termini de învăţat. mare grijă.
    hai, ne scripilim.

  13. Eu sunt fericita posesoare a unei mâini stângi care ştie sa scrie. Puţin chinuit, puţin tremurat, dar se decurcă, se descurcă. De aceea, într-o zi, fără să îmi ceară acordul, ea a mâzgălit: “Lucrurile importante se scriu întotdeauna cu mâna stângă”. Şi ăsta a rămas un fel de moto al meu. Îl găseşti chiar şi pe blog la ăbaut mi.:) Bun venit.

  14. muntele said

    “Lucrurile importante se scriu întotdeauna cu mâna stângă”

    şi acum întrebarea de baraj. cartea ai scris-o cu stânga sau cu dreapta?

  15. Cred că ar trebui să decidă fidelii mei cititori, cei care mi-au înmânat prestigioasele şi numeroasele premii precum si membrii fan cluburilor mele din toată lumea.

  16. muntele said

    câtă dreaptate ai 🙂

  17. anne said

    ba, e o decizie inteleapta, o sa ti se relaxeze emisfera dreapta (a kreerului).

    de la mine nu primesti nicio sticla cu vin.

  18. Ciocio said

    ha! eu pot să scriu cu mâna stângă, dar nu vreau. nu-mi foloseşte la nimic.
    oricum, succes.

  19. Ciocio said

    a, cred că trebuia să menţionez: de obicei o folosesc pe dreapta la scris.

  20. Nane said

    credeam ca o sa zici ca doar te apuci de invatat si atat 😛
    aniuei, succes dl. ambidextru!sa-ti reuseasca

  21. mits said

    ua…mi-am scris numele cu mana stanga. zici ca am redescoperit satisfactia din cl.II, semestru 1.

  22. axl said

    Ce chestie. Acuma că m-am gândit bine pot să spun cu mâna pe inimă că mi-e omeneşte imposibil să-mi aduc aminte când am scris ultima oară ceva cu un instrument de scris. Hm, ce chestie.

  23. Darius said

    D-aia mai întrebat pe mine cum se scrie fără să te uiţi la tastatură. Alfel, bine.

  24. muntele said

    nu, bă. ăla e alt episod. ăla e matrix.

  25. dicles said

    dat treaba aia ai facuto vreodata cu mana stanga? cum e?

  26. muntele said

    şi zici că azi e ziua ta şi ai împlinit o frumoasă vârstă, ă?

  27. Unde e pozili ?

  28. muntele said

    vin. mâine. am fost aseară la diverta şi nu aveau abecedar. lucru previzibil, cred, în luna ianuarie. 🙂

Leave a Reply

 
