ciprian muntele

green’go go home- Next Level

Posted by muntele on January 10, 2009

scriam ceva mai jos că şi în 2009 va fi ecologizare. aşa e, doar că anul ăsta se vor schimba uşor lucrurile. uşor mai mult. va fi o acţiune de amploare, dacă totul va decurge cum trebuie. mi-e teamă chiar să nu fie atât de mare încât să devină incontrolabilă. eu zic că avem totuşi ceva experienţă încât să evităm să ne călcăm pe picioare, oricât de mulţi am fi. dar pentru că, de data asta, nu doar numărul sacilor strânşi mă interesează, cât mai ales efectele acestei acţiuni, o mai las puţin la dospit.
am anunţat-o de pe acum tocmai pentru că, odată ce am scris, nu mai am cum da înapoi. de-acuma m-am băgat, o duc până la capăt. da’ să nu credeţi că n-am emoţii. 🙂
după ce-am să termin cu sesiunea şi mi-oi lua şi binecuvântata vacanţă-probabil că prin martie- o să discutăm pe îndelete.

ps. şi dacă totuşi criza va fi atât de puternică în 2009 încât toată lumea va sta acasă, iar noi nu vom mai avea ce strânge? (asta a fost o glumiţă.)

13 Responses to “green’go go home- Next Level”

  1. Cougar said

    nici mie nu-mi place de bucurenci!

  2. muntele said

    ai făcut şi tu o glumiţă.

  3. andreea said

    subscriu la ce a zis andi.

  4. oe said

    am o lista mare de oameni care vor sa participe anul asta.
    facem o mare mare de corturi?

  5. muntele said

    da, tu vei fi şef divizie corturi. am să-ţi iau o trompetă. 🙂

  6. anca said

    si eu, si eu, vreau si eu!!! detaliile le discutam in jack 🙂

  7. muntele said

    da, dar să vorbim încet, altfel ne iau ăia la bătaie dacă ne aud cu de-astea. 🙂

  8. Cougar said

    de fapt, chiar nu-mi place de bucurenci.
    dar îmi place de tine că eşti consecvent în deplasaţie.

  9. dicles said

    o alta posibilitate ar fi sa faci 2 ecologizari.

    sa constituim o “Forta de Interventie Marshava”, care sa iasa cu o campanie anti gratar printre gunoaie.

  10. anne said

    ba, io iti lasasem un comment, te’a pus aghiuta si l’ai sters?:-o

  11. muntele said

    ai pus comment mai jos. te-a pus aghiuţă şi iar ai băut?

  12. alina_pro said

    ecologizare? pick me, pick me! si-a luat niji gps, nu ma mai pierd. parol! … decat daca nu va pierdeti voi de mine 😛

  13. muntele said

    bine, fie, m-ai făcut să zâmbesc. printre dinţi. te luăm.

Leave a Reply

 
