ciprian muntele

par fume…

Posted by muntele on November 28, 2008

o ştire în care apare înşiruirea a zece parfumuri, din care nu cunoşti nici unul, iţi poate da ziua peste cap. mai ales dacă trebuie s-o citeşti la radio.
pe chanel numéro cinq, la bătaie cu chanel number five, l-am rezolvat cu un simplu şanel cinci. lista cu stârpituri a fost însa lungă. şi am cedat. well, enjoy(din păcate, doar pentru cunoscători):

iar daca n-aţi râs, fie mă iubiţi prea tare şi sunteţi voi toleranţi, fie vă daţi cu spray.

ps. ştirea întreagă e aici

23 Responses to “par fume…”

  1. mits said

    Eu m-am blocat pe (uat za fac iz) shacarel? :))))))))) Este [kasharel]. Anais Anais se citeste destul de ok si pentru tine. Retine: [anne, anne]. A fost greu sa citesti acum? Mai ales ca stii cel putin o Anne (cu accent si ne ‘n’):)

    Voi asculta acum stirea si pentru celelalte si ma voi stradui sa nu rad iar la shakarel.

  2. muntele said

    de anais anais am întrebat din mai multe surse(două. adriana, help!). tăţi mi-au zis că se pronunţă aşa cum se scrie.
    nu mai bine dădeam eu o ştire din fotbal?

  3. mits said

    you make me ponder.

  4. mits said

    da.. doar shakarel si iv san larabrbumbum ala (yves saint laurent adica [iv san loran] ne-au perturbat. si vreau sa iti cunosc sursele anaistice.

  5. muntele said

    să-mi divulg sursele????? cu tot şakarelul din lume şi tot nu aş putea să mai scot vreodată mizeria ce mă va acoperi apoi.

    (vaaaaai, dar ce frumos a sunat asta. aproape că mi-e şi ciudă că am spus-o în glumă 🙂 )

  6. adriana said

    pun la bataie o sursa: http://www.youtube.com/watch?v=n9TQmbvrSOc
    muntele, shakarel rulz!

  7. muntele said

    mits, cu prima ocazie, îţi fac cunoştinţă cu adriana.

  8. carmen said

    ….ok. iti zic doar ce reactie am avut cand am auzit stirea.
    m-am trezit ca mainile peste ochi. mi-am acoperit ochii cu mainile, asta am facut? intelegi?

    ma, si radeam…da’ radeam, nu gluma.

  9. transp said

    kasharel, ă
    vezi, de-aia n-ai venit la byron, că râdea de tine 😛

  10. muntele said

    transp:da, am auzit ca s-a dat cu kasharel paralizant pe scena. e, next time.

    carmen: parca ultima oara cand ai dus mainile la ochi, te-a izbit frate-tu din spate. diferenta e ca atunci am ras eu. da’ am ras, nu gluma.

  11. carmen said

    tiii, ce ti-e si cu prietenii astia.

    simtul umorului sa fie, in rest e de toate.

  12. Dora said

    anais se pronunta cum se scrie fiindca i-ul are doua puncte pe el, nu unu’ :). ca si la mais – porumb.

    tre sa reascult “stirea” sa mai rid, ca nu am prins nici eu toate perlele.

  13. anne said

    ai fost ca si cum un american incearca sa proununte “vreau ceapa cu slanina si o tuica mica”.
    cam asa ceva.

  14. muntele said

    auzi, ia nu mai pune in gura americanilor ceea ce iti doresti tu in fiecare zi. ok?

  15. anne said

    shakarel, sharap.

  16. mits said

    da mai. anais e cu doua puncte pe i deci se pronunta. shakarel rulz in schimb. si pe Adriana mai ales ca o cheama si Ancuta, deja e cu 10 puncte la mine :))

  17. muntele said

    si s-a facut dreptate-n lume.

    (anne:pofta buna.)

  18. anne said

    [merci, dar nu mananc. decat un 7days cake bar cu caise, care tocmai s’a terminat.]

  19. muntele said

    nu tre sa te iei dupa mine, zi-l cu cuvintele tale.

  20. anne said

    cam cum ai zis cu kasharel cucuvintele tale? ca nu inteleg ce vrei sa zici.

  21. muntele said

    nici eu nu inteleg ce-ai vrea sa raspunzi.

  22. anne said

    nimic, imi pare rau ca l’ai uitat in lista pe dulce cabana, ca imi place mie.

  23. cayetana said

    era mai mişto titlul “par fumat”. :p

Leave a Reply

 
