ciprian muntele

aha, deci tre’ sa ma pregatesc de hanukkah

Posted by muntele on October 31, 2008

stiam ca exista si stiam ca va veni si vremea cand il voi avea. si l-am avut.
am cumparat pentru prima oara ziarul romania mare. aveam sa aflu de la sursa ca exarhu e omul mossadului, dupa cum puteti vedea aici.
stiam ca voi gasi un ziar in care delirul se masoara in cifra octanica, dar derapajul peste care am dat a fost neasteptat de delicios de amuzant.

am extras cateva citate din alcibiade. mare om! dar ziarul merita citit pe de-a-ntregul, o data-n viata.

* Maimuta cu ochii rotunzi si apropiati, care raspunde la numele Marilena Rotaru, a înnebunit de-a binelea. Asta s-a tîmpit din prea mult sex cu secretarii PCR si redactorii-sefi din Televiziunea Româna, din anii 70-80. Jagardeaua debiteaza, în foaia securistului Dan Voiculescu, Jurnalul National, numai tîmpenii.
Hai sictir fa, isterico!*

* În acelasi numar jubiliar al Tricolorului poate fi citit, la pagina III, articolul Bust al fostului Patriarh Teoctist, text ilustrat, din nefericire, cu fotografia altcuiva. *

shalom.

5 Responses to “aha, deci tre’ sa ma pregatesc de hanukkah”

  1. anne said

    haules, astia scriu cu “sictir, fa!”, exact ca tine.

  2. muntele said

    eu macar nu te-am facut niciodata isterica.

  3. Anonymous said

    n’au intrat zilele’n sac
    si nici 2012 nu’i chiar aproape.

  4. anne said

    eo ieream.

  5. Anca said

    De-abia acum l-ai descoperit pe Alcibiade?!? E o cunostinta veche, de vreo… 25 de ani, cel putin :D. Stai linistit, m-a enervat intotdeauna, si atunci, si acum (de fapt, dupa ’90 n-am prea mai avut ‘placerea’).

Leave a Reply

 
