ciprian muntele

micul ziarist de bacau

Posted by muntele on October 16, 2008

fiind jurnalist, ziare cutreieram,
citeam, radeam si ma cutremuram.

desi nu prea e nimic de ras aici, dimpotriva. cam cat de imprastiati trebuie sa ai creierii sa-ti poti imagina, ca ziarist in anul 2008, ca un articol furat cu copy/paste de la un alt la ziar, cu un subiect despre o multinationala, poate ramane fara urmari? cam cat de mic si murdar trebuie sa-ti fie carnetelul de reporter ca sa ajungi in halul asta de degradare?

pentru mine intamplarea e cu atat mai trista cu cat vine din orasul meu. e mai dureros cu atat mai mult cu cat la ziarul cu pricina am avut prieteni. iar de la acel ziar vine si unul dintre cei mai buni ziaristi romani(liviu avram).

mai jos e articolul original, publicat pe 13 octombrie. pentru varianta completa dati click aici

iar mai jos e copia ordinara a micului ziarist de la monitorul de bacau, ”articol” publicat pe 14 octombrie:

ps. constantinescule, sa stii ca eu apreciez ca ai inlocuit, totusi, numele, orasul si poza. si numele autoarei articolului. tine-o tot asa, bacaul are nevoie de tine. ramai acolo!

5 Responses to “micul ziarist de bacau”

  1. schumitza said

    da pai tu te mai miri, cand se intampla si la case mai mari?

  2. muntele said

    stiam de furturile astea, dar stiam si ca se fac mai cu talent.

  3. Equilibrium said

    Cipriane, inteleg durerea ta, si eu mi-am auzit textele citite cuvant cu cuvant la radio, totusi cu “bacaul are nevoie de tine” ai dat cu mucii in fasole. Atitudinea ta (si nu ma omor deloc dupa Bacau) nu face cinste orasului splendid in care traiesti…

  4. muntele said

    noi doi avem ceva în comun. am luat personal ceva ce nu ne-a fost adresat.

  5. andreea said

    haha. ce funny! in ultimul paragraf a uitat sa inlocuiasca numele. apare ioan c. :)) nu-mi vine sa cred ca se face asa ceva. oare ei, de la ziar, stiu ca au fost prinsi? pe mine m-a amuzat mai demult chestiile astea http://www2.hotnews.ro/pp_articole_autor_289_Madalina+Aciocanesei-Madalina-Aciocanesei-Presa-regionala-Informatii-reportaje-anchete-din-ziarele-locale.htm

Leave a Reply

 
