ciprian muntele

blow up my tears

Posted by muntele on October 13, 2008

la concertul unplugged de vineri seară, a strigat unul din sală că cel mai mişto concert byron ar fi nu în cluburi, nu pe scaune, ci pe wembley. probabil că sunt singurul în momentul ăsta care chiar crede asta.

8 Responses to “blow up my tears”

  1. dicles said

    Byron is overated.

  2. anne said

    a bit, yes.

  3. transp said

    eu am încredere!

  4. mihaitranca said

    Eu zic ca nu esti singurul care (chiar) crede asta! 😉

  5. Anca said

    Si eu zic ca Mihai! 🙂

  6. gabriel said

    decent…ar trebui sa lase engleza pt anglo-saxoni…nu prea am auzit estici care sa sune acceptabil..si tu stii cit de anglofil mi’s…hai sa-ti dau trei nume care-mi plac mai recent… fleet foxes , bon iver si glasvegas…
    aci niste linkuri de delectat:

    si un cintec ce ma face sa ma simt ca la 21 de ani cind eram fara griji in fm-ul de la tara… e un oldies cu stephen stills…

    PS:felicitari pt cei 5 ani de capitala.eu ma urcam pe pereti dupa 2 luni acolo…

  7. muntele said

    domnule, cel mai mare regret in ceea ce te priveste e ca nu ai incercat bucurestiul. mereu am crezut ca locul tau e aici.

  8. gabriel said

    e si pt mine un regret..dar mic…oricum ce am realizat la alfa e mai mult decit mi-as fi imaginat vreodata …sincer

    PS:sper ca sugestiile mele muzicale ti-au gidilit dulce auzul…

Leave a Reply

 
