ciprian muntele

nu cred in mos craciun, da’ tare mi-ar placea sa fiu invizibil

Posted by muntele on October 8, 2008

am primit o leapsa foarte simpatica, tocma’ die la cluuuj.
ce as face daca as fi invizibil. pai asta a fost cel mai mare vis la copilariei mele. peste asa ceva n-am cum sa trec. bine, am sa ma abtin sa va zic ce-mi trecea prin cap la vremea aia. imaginatia mea era intr-o stare ceva mai bruta pe atunci.

in primul rand, sa le iau prin eliminare. ce n-as face. nu, nu as fi interesat sa vad cum se epileaza monica dascalu, si nici sa vad daca angelina are sau nu viata sexuala. nu m-as razbuna intr-atat incat sa produc urmari fizice. n-as fura. si n-as speria gratuit.

dar de facut, as face multe. cateva pot sa le spun:
– as merge la repetitiile lui keith jarrett, as fi primul care ar asculta noul album u2 si probabil ca as asista si la vreo doua-trei concerte muse. dar de pe scena.
– as intra prin toate incaperile pentagonului. am inteles ca cine face asta intr-o viata de om iese general. ocazie cu care m-as uita, asa, cu totul intamplator, prin dosarele secrete.
– as da o vizita la nasa. desi cred, ma gandesc sa ma si conving de existenta extraterestrilor.
– cred ca m-as baga putin si in chestiuni grave de politica externa.
– as sta o zi intreaga la ore in clasa in care am invatat in scoala generala.
– m-as interesa de scenariile de la hollywood, dupa care m-as declara vizionar.
– nici prin biblioteca vaticanului nu mi-ar fi rusine sa umblu, dupa care as lua masa cu papa.
– as lua la rand marile crame ale lumii. de unde, recunosc, as degusta fara vreo jena. si sa nu-mi spuneti ca asta se cheama furt, ca nu va cred.
– as lua cursuri de la cei mai mari maestri kung-fu.
– si niste lectii de chitara, probabil de la yngwie malmsteen.

si m-as distra. da rau de tot:

– as schimba playlisturile la radiouri. as pune keith jarret la radio 21, jethro tull la kiss fm, corul vanatorilor la pro fm. si daca o sa beau suficient prin cramele alea, poate si o sceneta cu toma caragiu la virgin radio.
– as pune niste postere mari cu pepsi in birourile de la coca-cola. si invers.
– l-as lasa pe basescu in budigai in timp ce face o baie de multime.
– m-as duce la emisiune la mircea badea si m-as juca cu intrerupatorul de la lumina.
– as manca in bucatariile marilor restaurante ale lumii.
– as face inundatie intr-o unitate de pompieri.
– as mulge o vaca.
– si as mai face o groaza de lucruri bune si patetice, dar pe care nu vi le spun pentru ca, spre deosebire de astea de mai sus, ele imi fac viata mea interioara mai frumoasa.

14 Responses to “nu cred in mos craciun, da’ tare mi-ar placea sa fiu invizibil”

  1. licurici said

    da’ oare de ce nu poți mulge vaca aia vizibil fiind?

    și cum e asta să nu crezi în moș crăciun??? eu, în locul lui exarhu, te-aș penaliza la faza asta. după care ți-aș ura prima ”crăciun fericit!”. zău 😀

  2. muntele said

    dacă mă enervează, poate o să pun corul armatei ruse pe clandestino.

  3. mihaela m said

    misto , cip foarte misto!
    visul meu din copilarie era sa fiu telepata 😀 insa dupa ce am citit omul invizibil mi-am dorit si asta…

  4. schumitza said

    dar buna amiaza domnule invizibil, ma vedeti? :)) si eu as vrea sa fiu invizibila.. si telepata..si de toate de care-s nevoie sa imi mearga bine in viata. ca daca bani n-am….macar de altele.. :))

  5. andutza said

    Eu as vrea sa fiu invizibila sa iti stric planurile 😀 Te-as urmari si as repara tot ce strici tu!

  6. shumudica said

    dar la un pescuit cu mine nu ai merge?
    sa vezi cum trage si sa incepi sa faci glumite cum ar fi : sa ma impingi in apa, sa-mi tai nailonul, sa calci pe rame, sa arunci cu bolovani in apa si sa le urezi la toti Bafta! iar ai ascultat aseara Queen

  7. muntele said

    şumi, hai că te anunţ pe blog, că poate aşa mă responsabilizez mai bine. vezi că o să-ţi facem o vizită. sper că anul ăsta.

  8. shumudica said

    tot asha invizibil o sa vrei sa vii!!!sa-mi spui totusi sa stii daca acel jack daniel’s si cabernetul souvignion le fac si eu vizibile sau nu!

  9. anne said

    nici n’ai facut cumva vreo leapsa.

  10. muntele said

    vezi ca iar scrii cu gura plina.

  11. anne said

    da, asa vrea muschiuletu’ meu de porc din sandwich.

  12. muntele said

    magarul nu mai are nimic de comentat.

  13. este supeerrr….nu exista moș craciun

  14. muntele said

    şi acuma, cu o lună înainte, îmi spui asta???

Leave a Reply

 
