ciprian muntele

m-a cam luat valsul

Posted by muntele on October 3, 2008

bucureştiul ăla drag, pe care ajung să-l iubesc uneori, mi-a dat din nou o seară minunată. şi total neaşteptată.

un cinematograf plin ochi la un film de animaţie despre masacrul din beirut din 1982 mi s-ar fi părut în mod firesc ceva ireal. am trăit asta la deschiderea animest, la scala. am avut lângă mine un cuplu de bătrâni francezi, doi englezi şi un italian. şi mulţi prieteni împrăştiaţi prin sală.

vă recomand cu căldură Waltz with Bashir, filmul de deschidere al festivalului, un film uluitor, cu un final şocant, care m-a lipit de scaun. m-ar fi buşit cu siguranţă plânsul dacă nu ar fi început lumea să aplaude.

mai e duminica asta, la 20.30, la elvira popescu. mergeţi negreşit. e un film greu, cu rupere de ritm. nu-ţi vine să mai faci nimic vreo două ore.

latter edit: aici e un comentariu mai amplu despre film.

7 Responses to “m-a cam luat valsul”

  1. andreea said

    ANIMFEST!! DAAA. am uitat de deschiderea de ieri, nu pot sa cred!!

  2. andreea said

    animest

  3. Muntele(ce glumeţ eşti, diclesj) said

    nici acum nu mi-am revenit.
    (eşti tânăr, ai tot timpul)

  4. onewhitewhale said

    s-o pregati el, sapiensu’, sa incerce oficial teleportarea,dar mai are infinita cale pina la a-si rafina interioarele. sintem o specie nashpa si asa vom ramine in memoria materiei. bleah!

  5. sabina said

    asa ce mai reusim sa aflam de tine. salutari de la bacau. familia tudor 😉

  6. muntele said

    aha, sunteti in gasca acum. 🙂

  7. sabina said

    aham, ne-am dedat celor lumesti si ne-am inmultit. nu ca iepurii, da? te saluta si musiu tudor, de la trebi

Leave a Reply

 
