ciprian muntele

pot sa mor linistit

Posted by muntele on September 29, 2008

intr-o stire despre suporterii unei echipe romanesti, n-are importanta care, era inserata urmatoarea fraza:

La începutul partidei, fanii au scos batiste albe pe care le-au fluturat aproximativ un minut

aoleu, ce-au scos, ma?!?!?!?!?

7 Responses to “pot sa mor linistit”

  1. mits said

    de unde le-au…scos?

  2. muntele said

    cum de unde? de le rever, evident. doar vorbim despre niste gentlemani, nu?

  3. licurici said

    eu zic să mai trăiești un pic. 🙂

  4. muntele said

    la ce film am vazut aseara, eu zic ca m-am nascut din nou 🙂

  5. licurici said

    ca să nu mai spun că mai ai câteva de văzut, aproape la fel de bune. îți dai seama de câte ori vei renaște? 😀

  6. carmen said

    ce film ai vazut?

  7. muntele said

    once upon a time in america.
    mi-a luat ceva timp, dar am reusit.

Leave a Reply

 
