ciprian muntele

mama lu’ coşbuc, îl lăsaţi pe george cu mingea până afară?

Posted by muntele on August 29, 2008

să zicem că te plictiseşti, nu eu, el, vineri seara fiind, o lume plină te-nconjoară, şi vrei să testezi reacţii. îţi pui un nou status pe mess, ca de exemplu ’’şi george nu mai vine’’, şi aştepţi. nu mult, pentru că, nu-i aşa, cele mişto versuri s-au născut la firul ierbii, iar suporterii rimelor încrucişate nu-s deloc puţini.

1.
peridrome: George=Ogararu?
axl: ce?
peridrome: de ce nu mai vine?
axl: cine mama dracu esti?
axl: ca m-ai speriat
peridrome: habar nu am. te am de mult timp in lista
peridrome: deci, de ce nu mai vine?
axl: a, nu stiu daca mai vine
axl: ala e un vers din poezia mama de cosbuc
peridrome:
axl: in vaduri ape repezi trec
axl: etc

2.
Adrian: nea Axl
axl: da
Adrian: vorbesti despre Oga al nostru?
axl: nu ma
Adrian:
axl: e un vers din mama de george cosbuc
Adrian: e bine
axl: esti al doilea care ma intreaba chestia asta in ultimele 5 minute
Adrian:
axl:
Adrian:
Adrian: de cand am vazut statusul am stat ca pe ace
Adrian: sa il intreb?
Adrian: sa nu il intreb?
axl:
Adrian: mi-era frica sa nu fie adevarat

3.
Adi: cine ma, ogararu?
axl: nu
Adi: nu mai vine?
Adi: de unde stii?
axl: nu stiu, ma, e un vers din mama de cosbuc
Adi: ?
axl: esti al treile care ma intreaba chestia asta in ultimele 5 minute
Adi: tare
Adi:
Adi: credeam ca nu mai vine

4.
tusat: ce tinere te-ai apucat sa-l citesti pe Cosbuc?

7 Responses to “mama lu’ coşbuc, îl lăsaţi pe george cu mingea până afară?”

  1. axl said

    O, reclama gratis. Calumea!

  2. super tare 😀

  3. BlogMeAway said

    Concluzie: cititorii tai sunt mai stelisti decat aia de la biblioteca :))

  4. doinash said

    O proportie de 1:3 in favoarea fotbabului e absolut decenta. Pe blogurile altora disproportia e mult mai mare. 🙂
    PS: Deci asa, iti arhivezi mesajele de pe messenger.

  5. Nance said

    nu el, cătălin.

    pai da, nu şti niciodată ce poate emite creierul

  6. Anonymous said

    misto.
    mi-am adus aminte de: cu richard, va rog? pai richard….nu mai e.

  7. carmen said

    eu sint. nelogata. acum tot eu. dar logata.

Leave a Reply

 
