ciprian muntele

nu cred în revoluţii, dar parcă nişte peturi la ficat tot aş da

Posted by muntele on August 26, 2008

acum doi ani, la prima ecologizare, eram 18 oameni. din care 6 italieni. am strâns 22 de saci cu gunoaie.
anul trecut am fost 30 de oameni şi am strâns cam 60 de saci.
anul ăsta am fost 55 şi am lăsat în urmă peste 130 de saci.

pentru unii, o acţiune inutilă, dar bine-venită. pentru cei mai mulţi, doar un moment de spălare a păcatelor. şi a borhotului din cap. 🙂

după toate astea mai rămâne însă ceva foarte important. din ce în ce mai mulţi oameni care văd haosul lăsat de turişti pe munţi, şi care, în unele cazuri, le-ar crăpa ăstora capul. cam mult, aş zice eu. însă de starea asta de furie cred că trebuie profitat. într-un mod coerent şi practic, la timpul potrivit. cum spuneam, nu cred în revoluţii, dar nici la starea de indignare nu-mi mai vine parcă să rămân.

până anul viitor rămâne să vă mulţumesc pentru tot ce aţi făcut acum. vom vedea apoi ce e de făcut.

15 Responses to “nu cred în revoluţii, dar parcă nişte peturi la ficat tot aş da”

  1. Andreea Bontea said

    Pot sa pun linkul asta pe blogul meu??? Pentru ca ASTA mi-ar fi placut sa fac intotdeauna, dar cred ca am pierdut startul… 😦 Dar e minunat ce-ati facut si probabil ce veti mai face in continuare!

  2. muntele said

    te rog.
    şi vom mai face cu siguranţă. cum spuneam, la timpul potrivit.

  3. david said

    Ma,eu cred in revolutii,mai precis in revolutia data de ficatul meu,impotriva unor peturi ale caror contzinuturi au intrat cu o viteza orbitoare,in el,cu o seara inainte.
    Ma bucur totusi ca am facut si eu parte dintr-un grup mic ce a plimbat sacii de la 2000 la 1400.

    La anu!

  4. dicles said

    da, ar fi misto o revolutie a gunoaielor; cu Prigoana pe post de Che Guevarra al gunoiului.

  5. ecologizarea a inceput ceva mai devreme de 2 ani

  6. muntele said

    ecologizarea o fi început de la adam şi eva, că poate şi ăia îşi strângeau după ce mâncau. sau nu? în fine, nu despre asta e vorba aici. sau despre asta e vorba? a, chiar, când a început ecologizarea?

  7. licurici said

    ecologizare? ce-i aia? 😀

  8. muntele said

    un mit urban.

  9. anne said

    vreau neaparat sa las un comment aici.

  10. muntele said

    lasă, taică. ai tu timp. ia şi dormi, că vii de la drum lung. fac eu curat până te trezeşti.

  11. Anonymous said

    m’am trezit.
    dar cred ca ai exagerat cu virgula curatenia, nu-mi gasesc papucii.

  12. anne said

    eu eram.

  13. alex said

    cum pot sa particip? pot sa particip? cum dau de voi? data vitoare va fi cand? curand? la anu? da-mi te rog si raspuns pe mail daca poti….

  14. mihai_stroe said

    HRISTOS A INVIAT
    salut
    avem nevoie de mare ajutor pentru curatarea padurii Andronache
    alte detalii pe yahoo messenger
    str8mihu
    este id-ul meu

  15. mihai_stroe said

    am uitat sa va spun: 200 saci cu gunoi si asta reprezinta aproximativ 1 % din total; singurul lucru care ma mentine pe pozitii e faptul ca nu sunt singur si ca ajutorul vne de unde nu ma astept

Leave a Reply

 
