ciprian muntele

greu. un weekend greu

Posted by muntele on August 24, 2008

nu-ţi dai seama că ai pierdut cel mai bun prieten decât atunci când el nu mai e. şi e trist, al dracului de trist.

ani de zile în care a stat mai degrabă discret, în umbră, parte din tine, la bine, la greu, mai mult la greu. de fapt, întotdeuna la greu.

rămân în urmă mii de amintiri, multă suferinţă, dar şi mai multă fericire, şi o distanţa pe care dacă aş întinde-o într-o linie dreaptă m-ar trimite poate pe un alt continent.

sunt trist, dar nu plâng. într-un fel, ştiam că aşa va fi. însă parcă a venit cam repede. după aproape 10 ani, am rămas fără rucasac. dar nu-i nimic, o să-mi iau altul. (precizare: nu, nu l-am pierdut. dar era atât de bătrân că îi cădeau dinţii de la fermoar. pe jos.)

revenind la ecologizare, s-au strâns:

o jumătate de uşă de frigider, un sutien, o minge de baschet, o găleată, o pereche de chiloţi bărbăteşti cu un tampon în el, o sanda cu zorzonele căzută din telescaun, un şurub de vreun kilogram şi un camion de saci de gunoaie. mai exact, puţin peste 130.

mulţumirile, dansul şi pozele, peste vreo câteva ore. sper.

update. gabriella20040: bai, vreau sa-ti zic ca a oprit un nene cu masina langa mine, cand eram la cules de gunoaie pe marginea soselei

gabriella20040: si mi-a zis cu o voce asa blanda

gabriella20040: va multumim.

update 2. iaca şi primele imagini. alina mi-a lăsat iar nişte poze sub uşă. pentru că sunt foarte mişto, am să le las la diminesiunea normală. sunt pozele care, zice ea, au ”pierdut-o”. eu o cred.





şi poza de final, de grup, de la oae.

iacătă şi alte poze, by segnor transp.
















oaeeee, again.















35 Responses to “greu. un weekend greu”

  1. Crisu Mic said

    …ma simt curata, si nu din cauza ca tocmai am iesit de sub dus, ci pentru faptul ca mi-am mai spalat din pacate cu actiunea aceasta…pacate acumulate fata de natura intr-o mai mica sau mai mare masura…

    mi-am incarcat bateriile pentru urmatoarele cateva saptamani si sincera sa fiu este cam printre putinele lucruri bune care mi s-au intamplat in ultima jumatate a anului.
    a fost drumul meu initiatic, alaturi de voi, un drum extrem de frumos, cu miortzaieli caracteristici mie, cu abandonuri de scurta durata (multumita lui Andy) dar toate incheiat cu o victorie…o victorie in fata limitelor mele…
    cred ca imaginea care-mi va aduce zambetul pe buze pentru mult timp de acum in colo, intr-un mod absolut neconditionat, este legata de seara specifica oamenilor care merg pe munte…o seara in care s-a cantat din suflet si cu suflet, o seara in care inca un mit al meu s-a spulberat…chiar mai exista oameni minunati.

    first of all vreau sa-i multumesc lui Ciprian ca a avut rabdare cu grupuletul nostru (mac mac team – asta pentru ca eu am fost boboaca in aceasta drumetie) si ca a fost atat de binevoitor si precaut. dupa ii voi multumi lui Andy care la inceput a dovedit ca detine caracteristicile unei “mame soacre” dar pacat ca il tradau ochii care aratau cata blandete se ascunde undeva prin sufletul sau (sau prin rucsacul acela imens in care nu se afla nici un cort). iar in final va voi multumi voua, restul, ca ati facut un lucru asa de minunat fara sa cereti nimic in schimb. felicitari!

    P.S.1: dupa traseul acesta mai sunt boboaca? sau trec la next level?
    P.S.2:astept poze
    P.S.3: id-ul meu de mess (asta pentru ca noi am mai ramas in Sinaia si am plecat cu alt tren) este your.shukumei@yahoo.com

  2. 🙂 ce fain.
    eu voi pune pozele pe un loc pe site. va anunt.
    multumesc pentru na…

  3. andrei b said

    Ma bucur pentru cei ce au fost acolo. Ma bucur pentru acea bucurie care s-a dezmeticit in sufletul lor dupa o zi in care au trudit, pentru ca unii nu au gandit. Ma bucur pentru ca muntele mai are parte si de prieteni si ma bucur ca sunt oameni noi care se indragostesc de el.

    Sunt trist pentru ca nu mi-am respectat promisiunea in fata unui prieten.
    Ar trebui sa tac pentru ca nu am fost acolo.

  4. transp said

    bă, eu mai vreau de-astea

    pese: la mulţi ani blonduţule

  5. muntele said

    crişule, ”you can fly now”. 🙂

    andrei&transp, deja ştiu care-i traseul de anul viitor.

  6. mits said

    curat murdar!
    PS: ma bucur mult ca am ajuns la editia de anul acesta

  7. oe said

    na si de la mine putin text, pozele si arhiva lor.

  8. licurici said

    gata ecologizarea? așa repede? oare de ce credeam că durează o săptămână? 🙂

  9. io ma men said

    si iaca asa aparu` un nou job in nomenclator : Strângerii – Meseria de Strânger este specifica Munte-lui 😀 😀 😀

  10. muntele said

    strânger in the night.

  11. muntele said

    licurici, bună glumă. eu am râs. 🙂

  12. licurici said

    siiigur. când vine vorba de muncit mai mult de un uichend, te râzi. ei, ei…

  13. Cougar said

    bă, turbatule. cum dracu’ ţi-ai pierdut rucsacul?
    vorbind cu mine despre câinele ăla bătrân şi cu biscuiţii,
    de era să mă buşească plânsu-n faţa oamenilor ălora?
    ce dracu’, aşa sensibil mă ştii?

    când mai mergem?

    a, da, şi, deci,
    vreau să dezmint.
    părţile cu andY şi cu ochii care trădau blândeţe, nu credeţi şi voi toate alea.
    fata nu mă cunoaşte.

  14. muntele said

    da’ n-am zis, mă, că l-am pierdut. e doar bătrân. rău de tot. şi am decis să-l las acasă. oricum la gunoi nu-l arunc. mi-a zis aseară oe că poate-l îngropăm la vadu.

  15. oe said

    trebuie, da.
    coliva, bautura, tot tacamu.
    deci cand? week’endu’ asta?

  16. Cougar said

    duceţi-vă dracului, cu tot cu weekendul ăsta.
    cipriane, de ziua mea facem colivă şi mergem la mare?

  17. doinash said

    Hei strângers, love you all!

  18. atunci de ziua ta, cougarem ingropam si rucsacu’

    @doinash
    salutare si bine’ai revenit, ma bucur ca te’am intalnit si ca te’am si vazut cum esti si nervos. hehe. na…

  19. Anonymous said

    @Morcoveata: hai nu-mi mai adu aminte de iesirea aia a mea de la miezu’ noptii ca si-asa imi vine sa-mi pun cenusa-n cap permanent (nota benne: mi-am cerut scuze elenei) plus ca am enervat lumea ca i-am bagat pe neo-zeelandezi in camera, n-am stiut ca s-au completat toate locurile. Vb aia, facerea de bine, bla-bla…
    PS: merci de bun venit, si io m-am bucurat ca v-am kummoscut (sic!). :-p

  20. 2nash said

    Aaaa, pardon, comentariul mai sus e al meu, tocmai mi-am golit mozilla de “private data” si de-aia nu eram logat automat in wordpress…

  21. Cougar said

    eu zic să nu-l îngropăm.
    îi facem o barcă mai mică, aşa, ca pentru el,
    îi dăm drumu-n larg
    şi, apoi, cu o săgeată aprinsă..

    cam aşa vreau eu să fiu “înmormântat”, când o fi.

  22. deci il ardem. ma rog… e ok si’asa… numa’ sa nu arda nasol ca nu’i om… desi am auzit ca sufletu’ i’a fost mai special

  23. david said

    URSUUUUU,ma, ursuuuu!

  24. david said

    si alta data ,o s-o facem si mai,si mai lataaaaa.
    mi-a parut bine.

  25. doinash said

    Mai, ne-au dat pe hotnews

  26. Cougar said

    ei, ne-au.
    ne-am.

  27. […] iar Ciprian (un fost coleg) a facut pentru al treilea an o actiune ce merita tot respectul…(click AICI sau chiar pe poza “imprumutata” de la el de pe site pentru vedea cum sta tre… […]

  28. Doina said

    Dati foc la cabana !!!

  29. muntele said

    şat dă fak up, păliz! 🙂

  30. transp said

    m-am mai uitat încă o dată pe poza aia cu noi toţi
    băi nene, câta mai hărgălaia
    mulţi am mai fost 🙂

  31. […] genul asta de anturaj si m-am bucurat rau ca i-am gasit. Nu stiu ei, dar eu mi-s happy. Si mi-am bucurat ochii si sufletul cu pozele lor. Si cu ale mele, un […]

  32. Alexandru said

    Foarte frumoase asocierile side-by-side 🙂 Foarte frumoasă și activitatea. Nu credeam că poate să iasă atâta gunoi de acolo 😐

  33. proaspat ajuns in eforie. vazui poze, replici. pentru mine a fost asa:
    – organizare de cacat. rugam cititorii fara simtul umorului sa ramana in ceata!
    – incantat de cunostiinta, whoever you are, care n-am retinut decat cateva nume, si inca-l mai caut pe cel al carei “aprindeti lumina” la vizita ursului m-a facut sa ma gandesc serios sa aplaud.
    – nu mai calc in viata mea la cabana miorita, prea multa p#$@ la servire.
    – ecologizarea a fost o incercare marunta, in comparatie cu nesimtirea care este in crestere. la anul va trebui sa fim mai multi si daca e nevoie, cunosc eu niste rachetzi usor irascibili pe care sa-i orientam inspre prietenii nostrii care arunca (hai, treaca de la mine, scapa) pet-uri din telescaun de fata cu noi.
    – da, multumiri pentru telecabina.

    cheers,
    /shark

  34. Remus said

    M-am trezit si eu in al …. ceas!
    Nu pot sa spun decat ca ma bucur ca mai exista oameni care organizeaza, oameni TINERI care muncesc in urma nesimtirii multora si …. ma bucur ca ii cred ca vor mai face astfel de actiuni pentru ca sunt constienti ca INCA este necesar!
    Sincer, sincer, FELICITARI !!!!

    Subiectiv, sunt bucuros ca ii cunosc pe Andy, Gabitu, Alina ….. si pe acel Muntele

  35. […] acum trei ani: https://muntele.wordpress.com/2008/08/24/greu-un-weekend-greu/ […]

Leave a Reply

 
