ciprian muntele

cine rămâne în bucureşti, ăla e

Posted by muntele on August 21, 2008

avem O MIE de saci. and aim very hepi!

doar vreme bună ne mai trebuie.

ne vedem sâmbătă dimineaţă în gara de nord, cu biletele luate, în faţă la informaţii. voi fi acolo până la ora 6 şi 10. dar voi puteţi veni ceva mai devreme. de fapt, ar fi minunat dacă aţi face asta.

kuestion?

25 Responses to “cine rămâne în bucureşti, ăla e”

  1. io ma men said

    Sigur ca da. Ai sacii cu tine … ca punct de recunoastere? 🙂

  2. shumudica said

    de unde ai mah saci?
    nu-ti mai trebuie , eu comandasem astazi 150 si trebuia sa ma duc sa-i ridic,zi-mi daca nu-ti mai trebuie ca pastrez banii pentru “delegatie”

  3. david said

    Din Brasov vremea pare a fi buna(din greseala am vazut Bucegiu azi dimineata).Vreme buna o sa avem din belsug am auzit.
    Deci la noua la Sinaia?

  4. dadatroll said

    Casa nu mai vorbim de tarani care nici macar nu stau in Bucuresti.

  5. david said

    nu stiu care e mai taran,da in fine

  6. muntele said

    david, rămâne cum am stabilit. zi-mi doar, din cei cu care vii, câţi vor în traseu, câţi vor să urce cu telecabina?

  7. david said

    pana la urma vom fi 3
    toti vom urca cu telecabina
    de acolo vom face un traseu(inca nu e stabilit)
    si manusile promise

  8. doinash said

    Yeah! De-abia astept.
    Eu o sa fiu cu unul mai putin, adica o sa vin singur. 😦

  9. doinash said

    Yeah! De-abia astept!
    Eu o sa fiu cu unul mai putin, adica o sa vin singur. 😦

  10. muntele said

    lasă, ai scris cât pentru doi.

  11. licurici said

    spor!

  12. muntele said

    🙂 mulţumim!

  13. œ said

    eu m’am tuns da’ tot vin.
    si iau si parul cu mine. pe bune!

  14. muntele said

    acum am înţeles, ai vrut să fii mai aerodinamic.

  15. doinash said

    Ne aducem si cravate rosii de pionier?

  16. muntele said

    mă, zi sincer, tu vrei să fii comandant de detaşament.
    bun, tu cari cu doi saci în plus. tre’ să fii un bun exemplu pentru ţară.

  17. doinash said

    Bine ca o sa cari tu mai putin ca sa fi mai odihnit cand mananci ciorbele alea ale tale! Doh.

  18. andreea said

    ne primesti si daca venim pe nepusa masa maine dimineata? mai sunt locuri de stat oare? suntem doi, dar nesiguri inca daca reusim sa scapam de treburi.

  19. muntele said

    e, dacă-i pe nepusă masă, atunci să nu vă prind că veniţi fără o damigeană de ţuică, vreo 4-5 metri de cârnaţi de pleşcoi, un berbecuţ mai mic, nişte tochitură şi băgaţi şi câteva plăcinte cu brânză. nu vă faceţi griji, masa o punem noi.
    în rest, ne vedem dimineaţă. mai sunt şi locuri. 🙂

    doinash, sper că ai observat că n-am cerut şi ciorbă. aia e o chestiune personală între noi.

  20. andreea said

    okey, i’ll do my best. daca nu o sa fie toate astea, o sa incerc cu niste vin rosu de casa destul de gustos de altfel

  21. muntele said

    presimt că ne vom înţelege foarte bine.

  22. david said

    Meteorologul de serviciu: cativa norisori,de-asupra Bucegiului,speram sa nu ploua.
    Totusi trebuie luata o pelerina pentru ploaie si multa,multa tuica cu piper.
    Ura si la gara la 9 jumate-n Sinaia.

    ps:din trei s-au facut patru,sper sa nu fie asta o problema(aducem tuica) 🙂

  23. muntele said

    vezi că la 9 şi 7 ajunge trenu. al nostru.

  24. david said

    la 9 si 14 vine al nostru.

  25. […] fost acolo si mi-a placut. Aveam in cap obsesia asta cu voluntariatul de foarte mult timp. Am clocit-o de […]

Leave a Reply

 
