ciprian muntele

ecologizare, ulima strigare!

Posted by muntele on August 15, 2008

pentru că voi fi plecat, până joi seara, departe de lumea dezlânată şi înlănţuită, vă rog să lăsaţi aici orice mesaj de confirmare, reconfirmare, deconfirmare.
asistenţii mei, elfii, se vor ocupa de rezolvarea fiecăruia în parte.

în momentul ăsta sunt rezervate o cameră de 12 locuri, două de 6, una de 5 şi două de două. sunt 35 de confirmări clare, însă mă aştept la vreo 50 de oameni.

4 Responses to “ecologizare, ulima strigare!”

  1. Roxana said

    vreau si eu sa vin, ca am inteles ca e voie sa te hotarasti in ultimul moment:)
    si mi-ar placea mult un pat in camera de 12 dc se poate, dc mai ieste

  2. cristian said

    eu am tot strigat ca vin si vin de cand am vazut anuntul,oricum ne vedem dimineata pe tren,ideea e ca Violeta NEamtzu nu te-a mai anuntzat ca vin si eu ca a tot uitat.Ei bine, o sa ma recunosti dupa tic tac la stomac si rucsac

  3. cristian said

    si avand in vedere cat de tarziu mi-am anuntzat venirea eu cred ca o sa innoptez in cort ancorat cu ancora de vapor sa nu ma sufle vantul ca ziceai ca zboara corturile pe acolo.

  4. muntele said

    roxana, de cazat te vei caza cu siguranţa. teoretic, împărţeala în camera de 12 nu e definitivă. s-ar putea să fie mai mulţi care vor cazare decât locuri rezervate. oricum, o rezolvăm noi. tu trebuie doar să vii. da’ chiar aşa, vii?

    cristian, n-aveam nici un dubiu că nu vei veni. eşti trecut pe listă. te aştept sâmbătă în gară.

Leave a Reply

 
