ciprian muntele

green’go go home- date tehnice. cam multe

Posted by muntele on July 31, 2008

cu sau fara cravata de pionier, defilam pe 23 august, sambata, din gara de nord.
dimineata, la ora 6.15- personal spre sinaia.
sau la 7.30- accelerat spre sinaia. la asta platim ceva mai mult, dar dormim cu o ora in plus. muntomanii nostalgici vor vrea cu primul. comozii vor vrea cu al doilea. votam.

din sinaia, pe la 9.30, poate chiar 10, pleaca, doar pentru noi, adica fara bani, o telecabina spre cota 2.000. cine vrea sa prinda bronz de munte(sau poate niste gheata in paharul cu bere direct de la sursa- inca nu ma incumet sa dau prognoze de vreme), e liber sa urce cu telecabina. bine, fiecare e liber sa faca ce vrea, dar sa fie organizat.
cine vrea sa-si scoata limba la copaci, merge in traseu. din sinaia urcam pe drumul regelui- poiana stanii- cota 2000. cam lung traseul, dar destul de frumos. si nu foarte umblat. poate doar de ursi.

cazarea se face la corturi sau la cabana.
corturi: anul trecut din 11 montate, 11 au fost rupte. pe motiv de vant.
cabana: miorita. e dragut locul, au mancare, au de baut, exista o singura conditie pentru a sta acolo: SA IMI SPUNETI IN CEL MULT O SAPTAMANA DACA VRETI CAZARE. care cazare costa in felul urmator:
-camera cu doua locuri, cu baie inauntru, 1 milion.
– tot cu doua locuri, dar baie pe hol, 800 de mii.
– camera cu 3 locuri, baie in camera, 350 de mii patul.
– camere cu 5,6,7 locuri, probabil baie pe hol, 300 de mii patul.
– sau camera cu 12 locuri, pe care o si recomand, ajuta la socializare, 200 de mii persoana.

repet: REZERVARILE SE FAC IN MAXIM O SAPTAMANA. (hai, fie, 10 zile. desi e posibil sa fie prea tarziu.)

duminica, daca nu da viitura peste noi, ne-om strange pe la ora 10, 10.30, cu sacii in dinti, pentru ecologizare. rucsacii vor cobori cu telecabina pana la 1.400, iar noi pe jos, pe doua trasee diferite. sacii, plini, ii lasam la 1.400, se va ocupa cineva de la primarie de ei, ne ridicam rucsacii si plecam spre sinaia. de-aici, ramane sa facem schimb de mailuri, id-uri sau numere de telefon. sau nu. e posibil ca nu toata lumea sa fie fericita dupa experienta asta.

foarte important:
1. inca nu sunt saci si nici manusi chirurgicale.
2. as prefera ca cei care nu vor sa urce cu telecabina sa vina cu restul grupului pe traseul de care ziceam mai sus.
3. e obligatoriu ca toata lumea sa aiba incaltaminte cu talpa groasa, pelerina de ploaie si lanterna.
4. cine vrea sa vina doar la ecologizare, poate sa faca acelasi traseu duminica, adica ia telecabina din sinaia, la 10 sa fie sus si coboara cu noi.
5. din bucegi, eu voi sari direct in mare. ceea ce va doresc si voua.

27 Responses to “green’go go home- date tehnice. cam multe”

  1. Niji said

    vreau camera de socializare de 20 RON … confirm de pe acum 😀

  2. Bumb said

    vasazica mai astept un an, ca la mine ultimele saptamani din august sunt de invatat intensiv pentru examenele lasate pe toamna.
    dar poate ne vedem apoi la plai, ca marea tocmai am servit-o zilele trecute.

  3. muntele said

    promit ca vei primi si anul viitor aceeasi invitatie.

  4. Druida said

    Eu ca Doinitza… super camera aia (si are si baie inclusa :D).

  5. muntele said

    a? exista baie in camera aia de 12? intreb, ca eu anu trecut n-am apucat sa va vizitez.

  6. Ciocio said

    mie mi-ecam indiferent cu ce tren plecăm, dar avantajul la personal ar fi că am putea să stăm toţi în acelaşi vagon. urc pe traseu, nu cu telecabina şi vreau cameră de 12.

  7. muntele said

    da, si eu vreau personal. din acelasi motiv.

  8. david said

    cortul meu nu s-a rupt anul trecut si nu are baie in camera.
    deci voi dormi la cort.
    o sa vad cu manusile ce voi face.

  9. Davida said

    Vantul m-a zapacit pe mine de cap dar cortul a ramas drept. Deci dorm la cort, ne intalnim in gara la Sinaia, urc cu telecabina si aduc manusi. Cand stiti cam cate bucati trebuie, sa imi dati un e-mail.

  10. si eu’s cu personalu’ de 6 si cu camera de 12.

  11. cristian said

    Cred ca vreau sa ma alatur si eu,doar ca trebuie sa fac ceva cu talpa groasa a bocancilor.hmm
    Sunt de acord cu trenul personal,cu camera de 12,cu telecabina,aduc saci si manusi si nu am sa merg la mare,dar oricum sunt nerabdator sa va cunsoc.

  12. Claudia said

    …si aici, 2 locuri, cu personalul, urcat pe jos, dormit in camera de 12

  13. muntele said

    cristian, esti binevenit.

    cat despre saci, daca nu e vorba de vreo sponsorizare, stai linistit. tu trebuie doar sa vii.

  14. Ciocio said

    deci mai sunt 5 locuri în camera de 12. care dă mai mult?;))

  15. muntele said

    camera de 12 locuri (singura) e deja ocupată şi rezervată.

    trecem la next level, camera de 7. dar cu 100 de mii în plus.

  16. mits said

    2 pax la camera de 7 si trenu’ de 6 dimineata.. 🙂

  17. dicles said

    @ muntele, in ce perioda a anului vin tipii dela poluare? se face tot un fel de expeditie dasta, numai ca se vine cu sacii incarcati de acasa?

  18. Rholes said

    nu vin la ecologizare dar va pot ajuta cu manusi chirurgicale

  19. Nane said

    1 bucata la camera de 7
    gasit saci de rafie la ikea (2,5 ron), destul de incapatori

  20. muntele said

    mits, s-a notat.

    diclesj, n-am inteles nimic, dar tot m-ai facut sa rad.

    rholes, tenks, facem cumva si ne vedem inainte.

    nane, asta nu e chiar o veste buna. oricum, de saptamana asta incep sa ma ocup de partea cu sacii.

  21. doinash said

    Si eu vreau 2 paturi (cortul mi s-a bulit la garana) la camera de 12, daca mai sunt locuri, daca nu la camera de 2 (baie, vrem baieee!). Manusi gasesc, lanterna este, bocanci avem (eu cel putin, nu stiu de mandra daca are dar se rezolva). Merg cu trenul cu care merge muntele.

  22. Rholes said

    ce capacitate trebuie sa aiba sacii, cam cati si din ce material vreti sa fie?

    poate daca nu va ajut sa fie moca, macar cat mai ieftin

  23. muntele said

    pai sa fie de rafie. iar de capacitate, parca aia de anul trecut aveau un metru inaltime si cam 50 latime.

    doinash, te-am rezolvat. esti pe lista.

  24. dicles said

    in legarura cu anuntul din ziar. pardon ma scuzati…

  25. mits said

    rectific. doar 1 pax la camera de 7

  26. Crisu Mic said

    Buna,
    Am auzit si eu de actiunea voastra de la un coleg de scarbici (Andrei Bogdan) si am hotarat sa ma alatur si eu.

    In primul rand vreau sa stiu cateva detalii:
    1. ce camere mai sunt disponibile? (eu mai vin cu inca 4 prieteni), deci o camera de 5 sau de 6 (asta daca vrea Andrei sa stea cu noi) ar fi ce mi-ar trebui.
    2.venim cu saculetii si manusile de acasa?

    momentan am ramas fara idei…asta pt ca imi tiuie o ureche si deja e enervanta 🙂 astept raspuns si a… o adresa de mail a coordonatorului sau un numar de telefon… daca se poate desigur 🙂

  27. dicles said

    cu camerele e cam nesigur, am inteles ca aproape sigur o sa fie ocupate toate.

    manusi si altele o sa nefie date la fata locului. eu aduc muzica

Leave a Reply

 
