ciprian muntele

ca la mine acasa

Posted by muntele on July 17, 2008

langa laptopul de pe care scriu acum, exista un obiect care imi produce reactii extreme. teoretic, as putea sa-l mut sau sa-l intorc. practic, are pe el o imagine la care creierul meu reactioneaza ca buretele la spuma.

fascinatia suferintei, sau suferinta fascinatiei.

m-am intalnit in dimineata asta cu o prietena care mi-a dat ceva ce mi-a zis ca tine in geanta de vreo doua saptamani.

nu era un cadou, era pur si simplu acel ceva care, credea ea, ar fi capatat cu adevarat valoare daca ar fi ajuns la mine.

carmen, nici nu stii cata dreptate ai. si iti multumesc inca o data.

obiectul este o carte care se cheama despre supe & ciorbe si ceva mai mult.

taitzei de casa, i’m comming home! 🙂

update: tocmai descopeream fascinat ciorba cu perisoare. 🙂

20 Responses to “ca la mine acasa”

  1. vasilyi said

    avem si dovezi 🙂
    coming up!

    aa, si … Pofta buna 😛

  2. ceva mai mult?…poate sosuri? poate vinegrette… sau poate…hmm. imi place finalul deschis al titlului…cred ca asta intr-adevar iti da de gindit…

  3. vasilyi said

    si pentru ca azi tema a fost mancare, am gasit niste imagini incredibile:
    intr-un balcon, la etajul 1, pe strada Latina, o mama isi lasa fetita sa se joace cu jucariile intr-un colt, pentru a o putea indemna sa manance, fara sa aiba unde sa fuga (nu stiu daca poza e destul de relevanta… e facuta la intoarcerea pe sub acelasi balcon, la interval de ~25 minute. Insistenta mamica :P), iar pe trotuarul de vis-a-vis, hrana pentru pisici (cu mancacioasele de rigoare in jur, deja satule, cautand acum doar mangaieri), in castronul de apa al caror jivinute erau puse doua orhidee…

  4. licurici said

    domnul tocmai a fost servit cu o porţie de raci. enjoy!

    ps: uuauu. ai primit o carte cu poze? ce tare!! 😀

  5. muntele said

    important e ca n-o tineam invers. sper.

  6. licurici said

    din fericire pt onoarea ta de Chef de Cuisine, nu. dar e tare amuzant cât de studiat sunt aranjate perișoarele ălea în ciorbă. 🙂

  7. muntele said

    iar la galustele de gris zici ca se toarna cavalerii farfuriei rotunde, asa-i de aranjat totul acolo.

  8. licurici said

    veci n-o să-ți iasă bucatele precum acolo. da’ să nu te văicărești, cumva! :))))

  9. muntele said

    doamne, daca ai sti cum arata supa de gulas ungureasca!!!! in maini si tot as veni pentru asa ceva pana la voi in ardeal.

  10. licurici said

    :)) nu-i ”supă” de gulaș! e gulaș, pur și simplu. și nu tre’ să vii până aici. du-te la șoni la 13 sfinți și roagă-l să-ți facă.

  11. muntele said

    jur ca scrie supa. si arata, ce-i drept, si ceva mai zemoasa decat stiu eu ca ar trebui sa fie gulasul. chiar daca n-am mancat gulas niciodata. 🙂

    iar la soni o sa ajung weekendul asta(nu stiu ce-s aia 13 sfinti), dar mi-e teama ca acolo s-ar putea sa am nevoie mai degraba de o ciorba de potroace decat de gulas.

  12. licurici said

    n-ai mâncat gulaș niciodată???? OMFG! cum naiba?? și nu știi ce sunt 13 sfinți??? hmmm… și zici că stai în bucurești? este restaurantul lui șoni de pe str. sfinții voievozi nr. 13. pont! 😉

  13. muntele said

    a, ala din bucuresti de-i deschis iarna. nu, multumesc, e ca si cum m-as duce sa fac schi pe iarba.

  14. licurici said

    de ce?

  15. muntele said

    pai pentru ca am inteles ca locul e cam mic, ca nu e chiar misto, iar la soni in vama, chiar daca n-am mancat gulas, niste fasole cu costita tot am luat, niste beute tot am tras si niste norisori de praf tot am ridicat pe la niste concerte. si parca n-as vrea sa stric imaginea crasmei cu crasma insasi.

  16. licurici said

    da’ gulașul îl face foarte bine așa că ai putea face un compromis.

  17. 2nash said

    Ah, ciorbarul meu drag, fratele meu geaman, te-am gasit!!! :-)))

  18. muntele said

    :))

  19. fanitza said

    e simplu de facut! 🙂 secretul consta in faptul ca la prajirea carnii tre sa bagi apa in 3 randuri! 🙂

    si igredientul secret! vreo 2-3 ardei iuti! 🙂

    in doua-trei ore faci linistit un ceaun… partea faina e ca e bun si ca supa si ca felul 2! 😀

  20. […] fratilor, mi-e o pofta de-o ciorba de perisoare ca la el acasa (cu ardei iute si smantana) de craaaap! Si pe langa birou n-am nici un […]

Leave a Reply

 
