ciprian muntele

mai puneţi şi voi mouse-ul pe o carte!

Posted by muntele on July 12, 2008

cea mai recentă provocare pe termen scurt şi foarte scurt e să citesc o carte on line. ar fi prima oară.

am găsit un site foarte bun pentru aşa ceva, vi-l recomand, e ilegal, deci probabil că nu veşnic. enjoy.

12 Responses to “mai puneţi şi voi mouse-ul pe o carte!”

  1. marmotha said

    :* sau }{ sau muuuuuaaaaaahh

  2. licurici said

    nu fă asta!!!

  3. muntele said

    aoleu, e chiar aşa rău?

  4. licurici said

    da. e dureros.

  5. muntele said

    nu inteleg, de ce ar fi dureros?

  6. licurici said

    nu pt tine. pt cărţile reale. aşa au început să moară şi ziarele tipărite. cum ar veni, pui umărul la dispariţia unui mod de viaţă. 🙂

  7. muntele said

    sunt si nu sunt de acord cu tine. renuntarea la cartile tiparite tine de constiinta fiecaruia, de cei 7 ani de biblioteca de-acasa.
    daca maine s-ar inchide site-ul asta, ar fi ca si cum as afla ca s-a inchis aeroportul baneasa pentru dezinsectie. dar ca eu am cel putin o carte ”imprumutata”, pe care nu reusesc sa o recuperez, asta doare enorm.
    vinovat ma simt, oarecum, ca indemn lumea sa intre pe un site ilegal de unde sa-si ia carti.

  8. licurici said

    hmmm… ştiu şi eu ce să zic cu conştiinţa asta. poate fi adormită uşor de comoditate şi de acel “mi-e mai la îndemână pe net”. plus că mai scuteşti şi nişte bani. 🙂

    şi te poţi simţi vinovat!! chiar şi eu mi-am lăsat teoria la o parte azi şi am intrat – la îndemnul tău!! – să citesc “geniul şi zeiţa” de huxley. dar m-am oprit la timp :)))

  9. muntele said

    aha, cum ar veni, tu ai luat doar cu imprumut. 🙂

  10. licurici said

    da. dar numai o pagină şi am renunţat. în fapt, m-am simţit atât de vinovată încât am fugit la librărie şi mi-am cumpărat “memorialul mînăstirii” de saramago. 😀

  11. muntele said

    a, chiar, mi-am adus aminte. tu nu aveai un club de facut? parca asa tin eu minte. (ce fac eu acum e ca site-ul de carti on line. adica desi am o atitudine negativa, la care tu nu te astepti, o fac pentru o cauza buna. pe care eu o tot astept. 🙂 succes! )

  12. licurici said

    da da da. mi-e plin podu’ de atitudini de-astea. 😀 şi nu am stabilit foarte clar că fac clubul online. am spus doar că mă gândesc. şi m-am gândit. există deja unul foarte ok:
    http://bookaholics.jubjub.ro/ – la ce bun al meu?

    oricum, am priceput aluzia cu “nu ai altceva mai bun de făcut?”. am 🙂

Leave a Reply

 
