ciprian muntele

de fapt, marea mea e-n altă parte

Posted by muntele on July 12, 2008

că salvarea vămii vechi este un proiect eşuat, nu mai e ceva nou pentru nimeni. huă!

că plaja corbu intră şi ea de anul acesta în  ireversibilul proces de comercializare, pare ceva firesc pentru multă lume.  hureeyyy!

că nici plajei de la vadu( de unde-s imaginile de mai jos) nu îi este foarte bine, asta tocmai mi s-a confirmat. cică acolo chiar se dau amenzi dacă-ţi pui cortul pe plajă. opa!…

că eu stau acum acasă în loc să fiu la munte, asta e incoştienţă. ruşine!

4 Responses to “de fapt, marea mea e-n altă parte”

  1. andreea said

    iti trebuie permis de la Tulcea, pentru ca e rezervatie naturala. cica

  2. muntele said

    uite de-asta peste câteva ore o să fiu în trenul spre buşteni. pentru asta n-am nevoie decât de un bilet.

  3. andreea said

    am ramas fara mare 😦

  4. vladalau said

    muntele, eşti dezinformat. şi dezinformezi în contiunuare, iei cafteală.
    dacă citeşte cineva ce-ai scris, crede că singura problemă la vadu e taxa aia nenorocită.
    deci, plm, altă problemă n-ar fi. decît asta şi că nu mai au peroni la sticlă-n sat.
    păi, de-aia m-am chinuit să fac eu poze ? bine.
    nu-l credeţi, copii, problema e altundeva.
    păi, întîi că dac-ar încerca cineva, oricine, dumnezeu, să vină să dea amenzi, ar fi linşat.
    problema e că ne ducem acolo. şi sîntem prea mulţi. eu unul mi-am băgat picioarele.

    muntele, disrespect.

Leave a Reply

 
